galleon-zakotvila-v-sci
Novinka Galleon zakotvila v SCi

Galleon zakotvila v SCi

sleepless.

sleepless.

Reklama

Nejprve ta „špatná“ zpráva, Galleon vyjde jen na Xbox, teď ten zbytek trochu obšírněji. Firmu Confounding Factor založil Toby Gard krátce po dokončení Tomb Raidera (hry kterou spoluvymyslel), protože s TR nebyl spokojen a měl svou vizi pro perfektní 3D akční adventure a tak začal dělat na Galleon, psal se rok 1996. Po té následovaly mraky odkladů, změn platforem, zprávy o zrušení atp., ale furt nic. Proč to trvalo tak dlouho, proč se z toho stal konzolý DNF? Toby Gard skromně přiznává, že „byli jsme moc ambiciózní a byli a jsme zároveň velmi malý tým, více jsme si nemohli dovolit“. Velkolepému pirátskému dobrodružství vévodí hlavní hrdina kapitán Rhama Sabrier a vše se točí kolem mysteriózní galeony. Styl má odpovídat dobrodužným snímkům z pade/šedesátých let jako Jáson a Argonauti či Sindibád v kombinaci s rolemi Errola Flynna, takže očekávejte obrovská monstra a divoké šermířské souboje, stejně jako střelné zbraně a kung-fu prvky, krom toho umí Rhama skákat, šplhat, plavat a manipulovat s objekty. No a teď už se, snad, blýská na lepší časy, protože Interplay má dost vlastních problémů, a tak rád prodal hru firmě SCi, která už v podstatě hotový projekt vydá pro Xbox v dubnu 2004. Na PC tak sice asi opravdu Galleon nikdy nevyjde, ale brzy se snad uzavře jedno předlouhé martyrium, bude zase o jeden evergreen novinkových sekcí méně. Zdroj: CaVG

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama