Filmové univerzum Borderlands je jiné, než to herní. Příběhové pozadí se tedy bude lišit
Těšíte se na hvězdně obsazenou filmovou adaptaci populární celshadové střílečky Borderlands? Nejste sami, řady fanoušků také očekávají nástup Jacka Blacka, Kevina Harta nebo Cate Blanchett v rolích ikonických obyvatel postapokalyptické pustiny na stříbrné plátno. Někteří fanoušci ale v návaznosti na zveřejnění základního nástinu příběhu začali pochybovat nad přesností filmového zpracování. Randy Pitchford, CEO Gearboxu, tvůrců herní předlohy, nakonec vysvětlil, že jde o účel.
- Film Borderlands se odehrává v jiném světě než hry
- Bere si jen inspiraci, atmosféru a postavy
- Někteří fanoušci jsou proto skeptičtí
Filmové zpracování totiž přinese hlavního záporáka v podobě Atlase, šéfa jednoho z největších výrobců zbraní univerza Borderlands. Ten ale ve hrách nemá kdovíjak důležitou roli. Naopak v ději zřejmě budou chybět vaulty nebo ikonický záporák Handsome Jack. Pitchford argumentuje tím, že se filmy odehrávají v jiném univerzu. Z herní předlohy si tedy Borderlands berou pouze námět, atmosféru a jednotlivé oblíbené postavy. Chtějí ale vyprávět jiné, neokoukané příběhy.
Režisér Eli Roth (Hostel, Cabin Fever) a scénárista Craig Mazin (Černobyl, Pařba v Bangkoku) tedy mají poměrně volné ruce. Snímek má vyprávět o známé skupině žoldáků, kteří se vydávají do pustiny bojovat s bandity a příšerami v honbě za ztracenou dcerou zbrojaře Atlase, která může být klíčem k neuvěřitelné moci.
Kdy výsledek uvidíme na plántech kin, nebo alespoň obrazovkách televizí zatím nevíme.