fifa-11-se-prodava-jak-na-bezicim-pase
Novinka FIFA 11 se prodává jak na bežícím páse

FIFA 11 se prodává jak na bežícím páse

Erik Omar

Erik Omar

Reklama

FIFA 11 - která se na konzolích chlubí možností ovládat brankáře a na PC pak implementací dříve opomíjeného next-gen enginu - zaznamenala ve svém prvním týdnu obrovský úspěch, když prakticky okamžitě po zahájení prodejů obsadila první příčku anglického prodejního žebříčku. Ustoupit o stupínek níže tak musel další sportovní titul F1 2010. Celkově pak fotbalová simulace od EA dosáhla na bronzovou medaili v kategorii „Největší launch“ v historii Anglie; nedokázala překonat pouze Modern Warfare 2 a GTA IV.

Zajímavostí je, že více šly na odbyt verze pro Xbox 360 a to i přes to, že pro reklamní masáž byla zvolena PS3 jakožto primární platforma. Suma sumárum si ke spokojenosti pohlavárů z EA tržby oproti minulému roku polepšily o celých 36 %, přičemž počet prodaných kopií šel nahoru o 21 %. Aktuální anglický žebříček tak vypadá následovně:

 

  • 1 FIFA 11 | EA SPORTS (-)
  • 2 F1 2010 | CODEMASTERS (1)
  • 3 DEAD RISING 2 | CAPCOM (3)
  • 4 HALO: REACH | MICROSOFT (2)
  • 5 GUITAR HERO: WARRIORS OF ROCK | REDOCTANE (6)
  • 6 TIGER WOODS PGA TOUR 11 | EA SPORTS (12)
  • 7 SPORTS CHAMPIONS | SONY COMPUTER ENT. (5)
  • 8 PRINCE OF PERSIA: THE FORGOTTEN SANDS | UBISOFT (7)
  • 9 TOY STORY 3 | DISNEY INTERACTIVE STUDIOS (9)
  • 10 CIVILIZATION V | 2K GAMES (4)

V závorkách jsou uvedeny údaje z minulého týdne.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama