FIFA 11 se prodává jak na bežícím páse
FIFA 11 - která se na konzolích chlubí možností ovládat brankáře a na PC pak implementací dříve opomíjeného next-gen enginu - zaznamenala ve svém prvním týdnu obrovský úspěch, když prakticky okamžitě po zahájení prodejů obsadila první příčku anglického prodejního žebříčku. Ustoupit o stupínek níže tak musel další sportovní titul F1 2010. Celkově pak fotbalová simulace od EA dosáhla na bronzovou medaili v kategorii „Největší launch“ v historii Anglie; nedokázala překonat pouze Modern Warfare 2 a GTA IV.
Zajímavostí je, že více šly na odbyt verze pro Xbox 360 a to i přes to, že pro reklamní masáž byla zvolena PS3 jakožto primární platforma. Suma sumárum si ke spokojenosti pohlavárů z EA tržby oproti minulému roku polepšily o celých 36 %, přičemž počet prodaných kopií šel nahoru o 21 %. Aktuální anglický žebříček tak vypadá následovně:
- 1 FIFA 11 | EA SPORTS (-)
- 2 F1 2010 | CODEMASTERS (1)
- 3 DEAD RISING 2 | CAPCOM (3)
- 4 HALO: REACH | MICROSOFT (2)
- 5 GUITAR HERO: WARRIORS OF ROCK | REDOCTANE (6)
- 6 TIGER WOODS PGA TOUR 11 | EA SPORTS (12)
- 7 SPORTS CHAMPIONS | SONY COMPUTER ENT. (5)
- 8 PRINCE OF PERSIA: THE FORGOTTEN SANDS | UBISOFT (7)
- 9 TOY STORY 3 | DISNEY INTERACTIVE STUDIOS (9)
- 10 CIVILIZATION V | 2K GAMES (4)
V závorkách jsou uvedeny údaje z minulého týdne.