FF7 si v prvních dnech koupily 3 miliony hráčů
Pokud bychom sledovali platformě exkluzivní tituly, PS4 o mnoho silnějších her než Final Fantasy 7 v dosavadním průběhu roku nemá. Remake jednoho z nejslavnějších dílů série vyhlížely statisíce hráčů, a nás pochopitelně zajímá, jak si hra vede prodejně. Square Enix prozatím příliš informací nesdělilo, víme ale, jak si hra vedla bezprostředně po vydání.
Tři a půl milionu kopií. To je údaj, který Squeenix vhodil do pléna. Zahrnuje nejen fyzicky odeslané (čili nikoliv prodané) kopie, ale taktéž i digitálně zakoupené hry. Že vás toto číslo nijak neohromilo? Možná je to tím, že nevíte, že se bavíme jen o prvních třech dnech na trhu. Předpokládáme, že vzhledem k době vydání a probíhající koronavirové krizi je počet fyzických kusů ve výrazné menšině; o tom ostatně vypovídá i tvrzení, že si hra vede fenomenálně především v digitální verzi.
Svět se více méně shoduje na tom, že se remake náramně povedl. To samé v naší recenzi zhodnotil i Vojta. Pokud vás hra láká a nechcete se prodat k milionům hráčům, kteří FF7 už doma hrají, můžete zamířit na PS Store a vyzkoušet si demoverzi, která je dostupné. Její součástí je úvodní kapitola.
Obecně vzato můžeme čekat, že se Final Fantasy povede i nadále. Faktem totiž je, že vydavatelé v těchto dnech zažívají žně co se týče prodejů her. Tituly, které vyšly před FF, si též většinou vedly na výbornou, ať už jde o Animal Crossing, Doom Eternal nebo o počty stažení free-to-play her Call of Duty: Warzone nebo Valorantu, do nějž je však přístup zatím omezený. Vydavatelé zkrátka věděli, kdy své tituly vydat. Jinou stránkou je ale herní vývoj – hry, na nichž studia dokončují práce, z aktuální situace rozhodně neprofitují.