Fantasy World Dizzy se dočká remaku
Programátor jménem Adam Lips pracuje už nějaký čas na zajímavém projektu. Do enginu Dizzy AGE, technologie vyvinuté rumunskou manželskou dvojicí Alexandra a Cristiny Simionových pro snadný vývoj Dizzy klonů, chce předělat Fantasy World Dizzy - třetí díl originální série arkádových adventur na osmibitové počítače od Codemasters. Fantasy World Dizzy by měl v moderní verzi obsahovat tentýž příběh i puzzly, několika vylepšení se ale přece jen hráči dočkají - objeví se překupníkova jeskyně z pozdější 16-bitové verze, či modernější ukazatel energie a HUD. Zachována nicméně zůstane nostalgická šestnáctibarevná grafika v nízkém rozlišení a skokový pohyb hlavního hrdiny.
Fantasy World Dizzy je ještě teprve v raném stadiu vývoje, nicméně Dizzy AGE je poměrně schopná technologie a zároveň jednoduchá na pochopení - takže se možná již brzy dočkají všichni příznivci odvážného vajíčka příjemného dárku...