Zpět na článek

Diskuze: Fantastic Fetus podpoří ženské právo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Drew
Drew
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Jedna věc je to, co si najdeš za pár minut na internetu a druhá věc je realita. Věř si jakým zdrojům chceš, já zase věřím svým.

Že se nejvíc pro potraty zasazují socani je fakt, tak nějak to i sedí k jejich ideologii. Zabíjet i novorozence je ideál pouze pár individuí a u těch radikálnějších případů jsem sám psal, že to dost možná nemyslí úplně vážně, je potřeba to číst celé.

Jinak fajn reakce, jsem rád, že si někdo ty informace i hledá a jenom nepapouškuje, byť mám své výhrady.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Kvůli nechtěnému těhotenství nejspíš ne (i když za peníze jde u nás skoro všechno). Mělo by to jít v případě poškozeného plodu, vážné genetické choroby nebo tak něco. Přesně nevím. V případě ohrožení matky má její život přednost vždy. I den před porodem, kdyby taková nepravděpodobná situace nastala. Například kdyby po nehodě musela dostat léky, které plod zabíjí a císařský řez by zabil ji. To pravidlo je kruté, ale má smysl hlavně kvůli tomu, aby doktoři váháním nebo marnou snahou zachránit oba naopak oba nezabili. A samozřejmě jako právní pojistka, aby je za výběr toho, kdo přežije nemohl nikdo žalovat (protože špatně je to tak jako tak).

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pragon23: No, v ČR je s lékařským doporučením interrupce možná právě do toho 6. měsíce (24. týdne). Takže pozor, v tomto má Drew7878 bohužel pravdu, i když interrupcí po 12 týdnu je opravdu minimum.

prso
prso
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 05:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Zníš fanaticky, ty bláboly o tleskajícím davu nemá ani smysl komentovat. To, s jakou vyhrocenou jasností (a neinformovaností) mluvíš o tak komplexnim problému, je odpuzující. A to, že seš "spíš pro zákaz potratu" po znásilnění? No ty vole...
K tomu, co už kluci napsali, dodám jen dvě věci. Potrat je zatraceně traumatická zkušenost pro zúčastněný, se kterou se leckdy vyrovnávaj celej život. Ty to líčíš, jak kdyby to pro ty lidi byla kratochvíle, ne-li si tu "vraždu" dokonce užívali. Idiotský stigma.
Restriktivní stát v otázce potratů nefunguje. Bude se to provádět ilegálně. Máme řadu případovejch studií. Za Ceaușescova Rumunska umřely v důsledku ilegálních potratů tisícovky žen. Statisíce vynucenejch dětí vyrůstaly v sirotčincích, páč se o ně rodiče nedokázali finančně postarat (to by v dnešní ekonomice určitě nebyl problém, co?). To samozřejmě vedlo k vývojovejm poruchám, si o tom něco přečti, je to drastický. Pro zdravej vývoj dítěte je extrémně důležitá láska mezi jim a matkou v prvních měsících a letech života.

prso
prso
Level 1 Level 1
3. 6. 2019 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Přesně tak, o zrušení Roe vs. Wade jim jde dlouhodobě a teď jsou tomu docela blízko. Děs.

@Drew7878: Ano, není nad státem nucený porod. Welcome to Gilead, bejby...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 6. 2019 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Tohle je filozofická debata, ty za dítě považuješ i naprosto nevyvinuté embryo, já ne, tady se víceméně není o čem bavit, ani jeden z nás nepřijme názor druhé strany.

Jenom musím říct, že 6. týden nepovažuju za kompromis, to je téměř zákaz, jelikož takhle brzo většina žen ani neví, že je těhotná. Jako dobrý kompromis považuju náš zákon, do 12. týdne.

Jinak, co takhle nějaké ty tvé zdroje poskytnout. Rád si přečtu o tom, jak v americe nebo u nás dělají potraty minutu před porodem.

prso
prso
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ehm, já myslím, že to ani nemusím psát, ale to, co píše ten pán pode mnou, opravdu není pravda, že. Nejsou státy, kde se provádí potrat minutu před porodem. Nejblíž se tomu blížila tahle fáma, ale byla vyvrácena.

http://www.politifact.com/facebook-fact-checks/statements/2019/feb/01/viral-image/no-new-york-abortion-law-doesnt-let-mothers-abort-/

(sigh)... A ne, "socani" (??) nechtějí vraždit tříleté děti. Existuje pár let starej akademickej text, kterej problematizuje právo na život novorozenců. Což je teda docela síla.

http://jme.bmj.com/content/39/5/261.responses

Ale rozhodně neexistuje vážně posuzovanej legislativní návrh infanticidy.

Šest minut. Šest minut mi trvalo ověřit si, že jde o bláboly. Bohužel dezinformace internetovejch negramotů se šířej exponenciálně rychlejc.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 6. 2019 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: A to má být jako lepší? Jinak, trest hrozí tomu, kdo udělá potrat, což v případě potratu léky může být i žena samotná. Ale jak psal Prso, ten zákon není úplně jasný.

Jinak není nic lepšího, než mít dítě z donucení, které nesnášíš a myslíš si o něm, že ti zničilo život (což může být klidně i pravda). Z toho pak určitě vyroste super člověk. Tady se prostě neshodneme, ať si každá žena chodí na potraty jak chce, ten samotný zákrok není žádná sranda (v závislosti na čase, samozřejmě), je vcelku drahý a antikoncepce je vždycky lepší možnost. Ta myšlenka, že je někdo používá místo antikoncepce mi přijde dost nereálná...

Můžeme se bavit, jestli je potrat po znásilnění ok? Jako o čem? Tady je jediná možná odpověď. Nemám moc rád tyhle absolutní soudy, ale každý, kdo chce zákazat potraty v případech znásilnění nebo těhotenství ohrožujícího život matky je pro mě prostě totální kretén.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
3. 6. 2019 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Co tady šíříš bludy? Trest hrozí pouze lékaři, který zákrok provede, ne ženě. Už bylo na čase, aby se s tímhle začalo něco dělat. Vraždění dětí fakt není žádný " women´s choice." Můžeme se bavit o tom, jak by to mělo být v případě znásilnění nebo jestli potrat do 6 týdnů od početí je ještě ok, ale zakázání potratů obecně je krok správným směrem.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 6. 2019 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo jo, Alabama a Georgie, státy, kde podle těch navrhnutých zákonů znásilňující může dostat menší trest, než žena, která jde na potrat plodu vzniklého z onoho znásilnění.

Aleš Tihlařík
Aleš Tihlařík
Level 21 Level 21
3. 6. 2019 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Přiložené video ve zkratce zobrazuje celý postup hrou, doporučuju tedy převinout na zhruba 12. minutu

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U některých jedinců bych byl i pro aplikaci potratu retroaktivně :-)

Pragon23@email.cz
Pragon23@email.cz
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Interrupce v České republice je legální až do 12. týdne těhotenství, s lékařským doporučením až do 24. týdne těhotenství, v případě závažných problémů s plodem. Vím že v tomhle má pravdu ale těch případů je tak málo že bych se tím nijak víc nezabýval. Je to prostě operace na záchranu lidského života jako jakákoliv jiná

Pragon23@email.cz
Pragon23@email.cz
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 06:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Takhle to prostě dopadá když se děti vyjadřují k tématům pro dospělé, víc bych za tím nehledal.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 04:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Chápu, že to bereš jako (potenciální) otec, který nechce, aby někdo jiný měl právo zabít jeho dítě, ale měl by sis uvědomit, že ať už v případě otěhotnění, zdravotních komplikací během těhotenství, porodu, poporodní péče o dítě nebo sociálních dopadů, tahá žena za ten kratší konec. Muž má vždy šanci se vyhnout odpovědnosti nebo vyváznout s placením pár tisíc na výživné, ale pro ženu, která udělá chybu a opije se (nehodě nechá opít) na párty, je to závazek na celý život, a v některých zemích (nepřekvapivě často v těch, kde se proti potratům bojuje) výrazné snížení společenského postavení ženy i dítěte. Prostě muž, který si po světě udělá deset nemanželských dětí, je borec. Žena s jedním je děvka a to dítě je bastard. A to nemluvím o znásilnění, diagnostikovaných genetických poruchách plodů a podobných možných radostech.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
3. 6. 2019 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Dítě ti život nezničí, zničíš si ho sám, když si nechtěný dítě uděláš. Ale chápu, hodit to na někoho nevinného je jednodušší. Zákrok sranda opravdu není, to máš pravdu. Doporučuju si zjistit víc, jak se kolikrát tahá po částech, nejdřív noha, potom ti tam zůstane třeba hlava, je to chuťovka a celkem brutální vražda.

V případě, že těhotenství ohrožuje život matky, bohužel jiná varianta není a pokud vím, tak toto zákon i povoluje. V případě znásilnění je to už složitější. Chápu, musí to být pro ženu extrémně náročný, to dítě za to ale nemůže a jsem spíš pro zákaz potratu. Určitě by se dal najít nějaký kompromis, byť je to citlivé téma. Pořád se bavíme o minimu případů, kvůli znásilnění a incestu se provádělo zhruba 1,5% potratů.

Mimochodem, co kdyby se tvoje máma rozhodla pro potrat a ty bys tu teď nebyl, to by bylo super, co? Hlavně mít právo někoho legálně zabít ... Opravdu se neshodneme, vždycky budu hájit právo na život. Odepřít ho někomu kvůli vlastní blbosti, to fakt ne.

Ještě mě napadá, co třeba v případech, kdy otec to dítě chce a matka ne? Záleží na ženě? Ok, pak by měl mít teda muž právo zřeknout se jakýchkoli alimentů a prostě odejít. Udělat si třeba dalších 5 děti, bez následků a povinností.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
3. 6. 2019 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Ano, není nad vraždy dětí za přítomnosti tleskajícího davu, který u toho křičí naučené věci jako " my body my choice " a u toho to končí. IQ většinou na úrovni NPC ze Skyrimu.

prso
prso
Level 1 Level 1
3. 6. 2019 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: To naštěstí ne, v Alabamě ženy kriminalizovaný nebudou, ale doktoři můžou dostat až 99 let za poskytnutí interrupce. Což je ale taky šílený. V Georgii je to nejasnější, páč tam je plod v zákoně definovanej jako nenarozený dítě, ale zároveň se to pere se zákonnými právy těhotnejch žen.

Jinak to narozený dítě ve hře je inspirovaný přímo reálnou fotkou, kterou se mi "podařilo" najít, když jsem googloval "Anencephaly". Nedoporučuju... Každopádně respekt vývojářům.

Newman
Newman
Level 1 Level 1
5. 6. 2019 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Náš zákon je nastaven správně. Drew7878 je buď demagog, troll nebo obojí..

Drew
Drew
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ano, myslím to naprosto vážně. Dítě nemůže za to, jakým způsobem vzniklo, je to nevinný člověk. Matka si ho samozřejmě nemusí nechat a může ho dát třeba k adopci.

Další omyl. Žena se může rozhodnout ( když vynecháme ta znásilnění), jestli nějaké dítě chce nebo ne a podle toho se má chovat. Nechat si dítě udělat a potom ho zabít, to už je zase jenom vyhýbání se následkům, může si za to sama, to je ta volba.

Jinak, v některých státech USA se potrat prováděl klidně minutu před porodem, to se žena mohla ještě rozmyslet. A představa, že se u nás dodržují nějak striktně ta pravidla, je dost naivní. Jak jsem říkal, beru nějaký kompromis, pro mě je to už den početí, ale dalo by se pracovat s těmi šesti týdny, tam už se objevuje tlukot srdce a nikdo nemůže popřít, že je to život.

@Masarkavtrenyrkach: Ty si z toho děláš srandu, ale některý socani se o tohle opravdu snaží. Většinou se mluví o jednom roku, do té doby by se podle některých mělo dát "legálně" vraždit. Slyšel jsem už i takové šílenosti jako 3 roky, to se člověku nechce věřit, že je někdo tak zvrácenej, třeba to nebylo myšleno vážně. Je dost smutný, jak tohle vraždění dětí bere velká část populace jako něco normálního.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Kdybych tu teď nebyl, tak je mi to celkem fuk, jelikož bych ani nevěděl, že jsem kdy existoval.

Co se týče toho, když žena dítě nechce a muž ano, tak tam je to těžké, pokud by se muž mohl jen tak zřeknout povinosti, tak se vsaď, že by dělal každý druhý, jelikož narozdíl od potratu je to nekonečněkrát jednodušší. Tady to nikdy nebude férové, jelikož už od přírody to není férové, žena dítě 9 měsíců tahá v břiše a musí ho porodit, čímž doslova riskuje život. Chlap se akorát vycáká. Tady by podle mně žena měla mít výhodu v rozhodování o tom, zdali si dítě nechat nebo ne.

A zákaz potratů po znásilnění je fakt odpornost nejvyššího kalibru, už takhle traumatizovanou ženu bys nutil k tomu, aby měla dítě svého znásilnitele, jako vážně?

@Smaug.: No jo, ale to se dělá jenom když jí to těhotenství může zabít, ne? Neřekl bych, že dá doktor doporučení jenom kvůli nechtěnému tehotenství.

Pragon23@email.cz
Pragon23@email.cz
Level 1 Level 1
4. 6. 2019 04:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: To by musela jít na potrat snad někdy v 6. Měs aby ji to tahaly takhle po částech. Interupce se dělá pouze do 12. Týdnu těhotenství v té době to není nic víc než oplodněné vajíčko. Je to asi podobný argument jako aby sis nehonil, jsou to potencionální děti

Drew
Drew
Level 1 Level 1
3. 6. 2019 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pragon23: Tak za prvé, nejsem věřící. To je jen jedna z věcí, kterou se tě snaží naočkovat, ani zdaleka ale tohle není téma pouze pro věřící lidi.

A za druhé, nevím, proč se mě ptáš na děti, když jsem přece panic. :D Nějak se ti to v šišce motá a ani nevíš, jak zněla tvoje předchozí věta. Já vím, pro tebe by bylo super naprcat x žen, děti poté beztrestně zabít a nepřijmout následky za své činy. Máš na výběr, jestli někoho přivedeš do jinýho stavu nebo ne. Jenom to potom chce přijmout všechny důsledky tvého jednání a ne zabít nevinného člověka a jít si v pohodě dál.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 6. 2019 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prso: Aha, díky za upřesnění, teď mi dochází, že to co jsem psal se týkalo pouze Georgie.

Taky jsem četl, že tyhle zákony mají tak šílené znění, aby to šlo k ústavnímu soudu, který má v současnosti převahu kozervativců a tudíž je šance, že by mohlo dojít ke zrušení Roe vs. Wade.

Reklama
Reklama