Fable po roce opouští jeho narrative director(ka). Na hře se to však projevit nemá
i Zdroj: Playground Games / Microsoft
Fable Novinka Fable po roce opouští jeho narrative director(ka). Na hře se to však projevit nemá

Fable po roce opouští jeho narrative director(ka). Na hře se to však projevit nemá

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

16. 7. 2023 09:05

Jen něco málo přes měsíc od uvedení druhého traileru na Fable přichází studio Playground Games hra o jednoho z hlavních členů svého týmu. Anna Megill, která u nového Fable působila rok jako narrative director, nově oznámila, že studio opouští a přenechává roli dalším lidem. Její náhrada však zatím nebyla oznámena.

Reklama

  • Ze studia Playground Games odchází narrative director(ka) Fable 
  • V pozici byla přibližně jeden rok a přímo ve studiu dva a půl roku

Megill na okolnosti svého odchodu upozornila na Twitteru, kde také upřesnila, že se tak stane od příštího měsíce. Jak už jsme přitom uvedli, ve studiu působila na vysoké pozici. Jakožto narrative director(ka) nového Fable působila od červenci 2022, přičemž v samotném Playground pracovala od února 2021, kdy se připojila jako hlavní scénáristka Fable. 

Práce na Fable pro ni byla podle jejích slov celou dobu "splněným snem", kdy ani při u odchodu nechybí pozitiva.

„Přátelé, mám pro vás velkou novinu. V srpnu odstupuju ze své role narrative director hry Fable. Prožila jsem tu s vámi několik krásných let tvrdé práce, kdy jsem mohla čmárat ve své pohádkové chaloupce, ale cítím, že konečně nastal čas na nové výzvy.“

„Práce na Fable pro mě byla vždy splněným snem a je pro mě opravdu bolestné ji opustit. Ale Playground tu sestavil hrdinsky talentovaný tým, takže vím, že je v dobrých rukou. Těším se, co přijde dál – a to jak pro ně [vás], tak i pro mě," uvedla Megill jako oznámení na svém osobním Twitteru.

Krátce poté, co tuto zprávu zveřejnila, reagovala i na zprávy. Jednoznačně se tak snažila například rozporovat, že by snad se stavem Fable bylo něco v nepořádku či to, že by její odchod nebyl přátelský.

„Někteří lidé jsou hloupí, takže to tady raději řeknu jednou a velice jasně: ve své práci jsem dospěla do vhodného bodu, kdy jsem mohla od projektu odejít, a tak jsem to udělala. A rozhodla jsem se rovněž i pro to, že si dám menší pauzu, než se vrhnu do další práce. To je vše. Ke společnosti Playground a svým kolegům, kteří v něm pracují, chovám pouze sympatie a respekt," odpověděla Megill na zvídavé otázky hráčů.

Na konec si ještě dovolme upřesnit, že ačkoli v PlayGround působila jen 2 a půl roku, rozhodně není zelenáč. Její kariéra začala už před nějakými 20 lety, kdy se ke hrám dostala jako QA tester, a později – s rostoucí pozicí – pracovala u her: Dishonored: Death of the Outsider, Control, Avatar: Frontiers of the Pandora či Guild Wars 2. 

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama