F1 2016 na konzolích zvládnou 60 FPS
Titul F1 2016 se pomalu chystá na start. K zákazníkům novinka od Codemasters vyrazí už 19. srpna ve verzích pro PC a konzole PS4 i Xbox One. Nyní se dozvídáme i poslední detaily k technickému zpracování na konzolích.
V rozhovoru pro GamingBolt vývojáři z Codemasters potvrdili, že na obou konzolích se bude moci nový ročník formulí pochlubit 60 snímky za sekundu. Pokud jde o rozlišení, PS4 má mírně navrch. Na konzoli od Sony nabídne rozlišení 1080p, zatímco hráči na Xboxu One se budou muset spokojit s obrazem v 900p. Pokud už museli vývojáři učinit u jedné z platforem nějaký kompromis, zdá se být dobrým rozhodnutím upřednostnit u rychlé závodní hry framerate před rozlišením. Ale dejte nám určitě vědět, co si o tom myslíte vy.
Stojí za připomenutí, že rovněž u F1 2015 slibovala PS4 verze obraz v 1080p a Xbox One rozlišení 900p. Vývojáři u konzolí už loni také cílili na 60 FPS, ale framerate se jim nedařilo držet stabilně. Na druhou stranu dodatečně vyšlo najevo, že xboxová verze ve skutečnosti nabízí rozlišení 1440x1080 namísto 900p. Díky tomu vypadal obraz lépe, než se očekávalo. Může se podobná situace opakovat i letos?