Engine Dying Light sám optimalizuje
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Engine Dying Light sám optimalizuje

Engine Dying Light sám optimalizuje

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

1
Reklama

Programování hry pro pět různých platforem je nezáviděníhodná situace, kterou musí řešit mnoho současných studií. Překlenutí generací konzolí způsobuje momentální rozdrobenost trhu a optimalizovat hru tak, aby na všech platformách vypadala k světu, nebývá snadnou záležitostí. Polští Techland, kteří připravují hororovou parkourovou zombie akci Dying Light, však mají se svým Chrome Engine 6 o starost (nebo spíše o pět starostí) méně.

Tymon Smektala, producent hry, na konto vlastního enginu řekl: "Nemusíme se zabývat rozdíly mezi platformami. Jednoduše stavíme levely a tvoříme herní objekty a prvky a náš engine automaticky všechno optimalizuje s ohledem na možnosti dané platformy. Samozřejmě to není úplně tak snadné, jak to zní, ale díky [našemu enginu] máme více času všechno doladit ručně".

Jak se projeví schopnosti Chrome Engine 6 v Dying Light na PC a konzolích nové i odcházející generace se dozvíe už poměrně brzy - hra by měla vyjít během jara 2015.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama