Engine Dying Light sám optimalizuje
Programování hry pro pět různých platforem je nezáviděníhodná situace, kterou musí řešit mnoho současných studií. Překlenutí generací konzolí způsobuje momentální rozdrobenost trhu a optimalizovat hru tak, aby na všech platformách vypadala k světu, nebývá snadnou záležitostí. Polští Techland, kteří připravují hororovou parkourovou zombie akci Dying Light, však mají se svým Chrome Engine 6 o starost (nebo spíše o pět starostí) méně.
Tymon Smektala, producent hry, na konto vlastního enginu řekl: "Nemusíme se zabývat rozdíly mezi platformami. Jednoduše stavíme levely a tvoříme herní objekty a prvky a náš engine automaticky všechno optimalizuje s ohledem na možnosti dané platformy. Samozřejmě to není úplně tak snadné, jak to zní, ale díky [našemu enginu] máme více času všechno doladit ručně".
Jak se projeví schopnosti Chrome Engine 6 v Dying Light na PC a konzolích nové i odcházející generace se dozvíe už poměrně brzy - hra by měla vyjít během jara 2015.