Zpět na článek

Diskuze: Enemy Territory: Quake Wars

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ykarne
Ykarne
Level 1 Level 1
16. 10. 2007 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po důkladném hraní demoverze musím říct, že chaos na bojišti je vážně častý problém. Nejen v online hře. Také mi přijde, že vozidla netrpí jen slabou konstitucí, ale jsou také dost fádní, a to jak po stránce designu tak různorodosti jejich využití. Všemožné raketometné věže jsou značně nadhodnoceny. Samotná mapa Valley je dost nevyvážená, frenetická bitva o zničení Psy Radaru se poté změní v krátkou bitku u mostu, a to prosím zrovna ve chvíli, kdy na řadu přijdou vrtulníky a motorové čluny. Z grafiky mě zaujala jenom voda, ta je opravdu hezká. Co mě naopak potěšilo, je vyváženost profesí, ohledně této věci s autorem recenze také souhlasím. Hráč si může jen tak budovat podpůrné stroje a označovat síle, moc dlouho to ale nevydrží, protože ho co nevidět někdo sejme. Navíc je to často i dost zbytečné, protože živý hráči jsou skutečně ve většině případů horší než boti. Z mých dosavadních zkušeností se zmohli jenom na "wanna take a lift" aby mi vzápětí ujeli.
Životnost je vůbec malá, a to nejen u vozidel. Respawn je více než častý, a tak by to mohlo vypadat na frenetickou akci. A to se dostávám k bodu, ve kterém nemohu s recenzentem souhlasit. Samotná akce mi totiž přide dost nudná, neměl jsem žádný prožitek ze střelby, nekonají se žádná atmosférická jatka. Vždycky se někde mihne strogg, který je takový....no, designově dost unylý, a konfrontace je velice rychlá a bez náboje.

Ale jinak je to sranda :)

Reklama
Reklama