Egyptská Lara Croft o mulťáku
Pokračování poměrně úspěšného akčního co-op spin-offu o dobrodružství Lary Croft v Mexiku by mělo vyjít už za dva měsíce a vývojáři z Crystal Dynamics se v prvním videodeníčku chlubí svým multiplayerem až pro čtyři hráče.
Lara společně s dalším vykradačem hrobek Carterem Bellem a egyptskými bohy Hórem a Isis budou snažit zabránit plánu zlého Sutecha, který chce (tradičně) zničit celý svět. Každá z hratelných postav bude mít podobné schopnosti, ale například oba archeologové z týmu budou moci pomocí pochodní osvětlovat tmavé kobky a pomáhat tak při řešení hlavolamů a unikání z pastí a díky příchytnému háku budou moci překonávat propasti a přitahovat si vzdálené předměty. Bohové na druhou stranu mohou ovládat speciální předměty na dálku pomocí svých kouzelných holí a také se mohou zavřít do obraného štítu.
Úrovně by se měly přizpůsobovat počtu hráčů a tak se nikdy nestane, že by některý hráč neměl při řešení puzzlu co dělat, nebo že by naopak k vyřešení někdo chyběl. Společně s tím samozřejmě hra na početnější skupiny hráčů také pošle více nepřátel, aby měl každý se s kým poprat.
Co ze hry nezmízí je přátelské (a někdy i dost záludné) škodění druhým hráčům, jako například pouštění nataženého lana přes propast s ostrými kůly nebo házení bomb na nestabilní plošinky, po kterých váš spoluhráč ještě nestihl přeskákat. Kdo griefování v předchozím díle nevyzkoušel, neví o kolik zákeřné legrace přichází :)
V tomto soupeření také pomáhá systém lootu, který sice odměňuje spolupráci, ale individuálně. Tedy ze společně zabitého bosse vypadou drahokamy, ale kdo je dřív sesbírá, toho čeká větší odměna.
Lara Croft and the Temple of Osiris přijde s lokálním i online drop-in, drop-out multiplayerem už 9. prosince, a to na PC, PlayStation 4 a Xbox One.