Editor MetaHuman jde do předběžného přístupu, můžete v něm nastavit, kolik má postava zubního plaku
Společnost Epic otevřela předběžný přístup editoru postav MetaHuman, který má v rámci Unreal Enginu 4 nabídnout naprosto neuvěřitelně detailní a zároveň jednoduché možnosti tvorby velmi živých obličejů. Že v editoru lze upravovat skutečně neobvyklé detaily dokazuje to, že nabízí třeba posuvník na množství zubního plaku. Nechybí ani komplexní editor vousů nebo kosmetických nedostatků kůže.
- Editor MetaHuman vstupuje do předběžného přístupu
- Přihlásit se může každý
- Je neuvěřitelně detailní
Do předběžného přístupu se můžete přihlásit i vy, lze tak učinit na oficiálních stránkách Unreal Engine. Studio avizuje, že stačí počkat pár dní. Po schválení dostanete přístup k cloudové aplikaci, není tedy nutné nic stahovat do počítače.
Editor MetaHuman bude bezplatný, jeho využití logicky omezuje jen to, že je projekt postavený na Unreal Enginu 4. Vytvořené postavy můžete okamžitě exportovat k animování a dalšímu využití v nástrojích enginu, do budoucna tedy půjde o velmi užitečnou formu tvorby realistických postav.
Vyzkoušíte jej také?