EA uvažuje o tom, že změní název série FIFA. Záleží na dohodě s asociací
i Zdroj: Hrej.cz
FIFA 22 Novinka EA uvažuje o tom, že změní název série FIFA. Záleží na dohodě s asociací

EA uvažuje o tom, že změní název série FIFA. Záleží na dohodě s asociací

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

7. 10. 2021 16:06 1

Od příštího roku bychom teoreticky mohli na trhu fotbalových her vídat nové jméno, označující zavedenou sérii. Společnost EA totiž v blogovém příspěvku, kde děkuje za podporu hráčům FIFA 22, přiznala, že uvažuje o změně názvu série. Zřejmě ale nepůjde o snahu odlišit novou filozofii od staré, tak jak to dělá konkurenční eFootball, dříve známý pod názvem Pro Evolution Soccer. Klíčovým důvodem jsou smlouvy se skutečnou asociací FIFA.

Reklama

  • EA prý uvažují o změně názvu série FIFA
  • Dle svých slov zvažují současné smlouvy s asociací FIFA
  • Do budoucna má ale zůstat bohaté licencovaní a autenticita fotbalu se skutečnými hráči

„S tím, jak hledíme do budoucnosti také přemýšlíme o možnosti změny názvu našich fotbalových her. To znamená, že zvažujeme smlouvy o ochranné známce s FIFA, což jsou dohody stojící stranou všech našich oficiálních partnerství a licencí z celého fotbalového světa,“ sdělili konkrétně autoři početné komunitě fanoušků.

To v praxi znamená, že se nemusíme bát o tradici bohatého licencovaní herních lig, která často v souboji fotbalových konkurentů přesouvala jazýček vah na stranu série od EA. Zda z obalů skutečně zmizí název světové asociace zřejmě ukáže jen čas. Prohlášení jako takové nicméně působí přinejmenším zvláštně.

Fotbalová série FIFA vyšla poprvé v roce 1993 pod názvem FIFA International Soccer pro Segu Mega Drive, už tehdy pod hlavičkou EA Sports. Nejnovější ročník prý vyzkoušelo více než 9,1 milionu hráčů, kteří vytvořili 7,6 milionu týmů v režimu Ultimate Team a odehráli 460 milionů zápasů. Za něco přes týden od vydání velmi slušné výsledky. FIFA dlouhodobě patří k nejvýdělečnějším sériím vydavatele a i do budoucna bude mít výstavní postavení. Autoři slibují, že budou hráčům nabízet stále lepší, bohatší a autentičtější zážitek.

Jen možná pod jiným názvem...

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama