EA překračuje limity výkonu PS3
Multiplayerová beta třetího Battlefieldu se naplno rozjela už minulý týden, a zatímco s PC verzí jsou hráči bez větších výhrad spokojení, konzolové verze nedopadly příliš dobře. Nemluvě o hratelnosti, která si bere to nejlepší z Bad Company, Medal of Honor a celé série Battlefield.
Na přetřes se dostává grafika, která je na konzolích daleko za tím, co předvádí PC verze a rozhodně nepůsobí tak skvělým dojmem, jak se nás snaží vývojáři z EA Dice přesvědčit. Všechno ale může být skutečně jinak a ve finále se i konzole dočkají dechberoucích vizuálních efektů, které již srovnání s počítačovým klonem snesou.
Jak prozradil jeden z producentů, Patrick Liu, engine Frostbite 2 dovoluje týmu vývojářů rozjet i na konzolích působivé divadlo. Konkrétně za to vděčí nové streamovací technologii, která je ve druhé verzi zmiňovaného enginu novinkou: "Dovoluje nám to vytvořit větší mapy, ať už interiérové, nebo exteriérové.," vysvětluje Liu a dodává, že snahou EA Dice je mít hru doslova co největší.
Na druhou stranu je ale nutné dodat, že od velikosti hry se odvíjí to nejpodstatnější - nároky na výkon. Všechny výbuchy, animace, destrukce a vlastní rozlehlost úrovní si vyžaduje velkou porci výkonu a dlouhé optimalizování, které podle slov producenta dopadlo zejména na PS3 velmi dobře.
Na závěr pak ještě přidáváme krátkou zprávu o uniklém seznamu zbraní - laikům stačí prozradit, že nepřijdou o nic podstatného, odborníci si pak mohou nalistovat stránky s kompletním výčtem i fotkami jednotlivých kvérů.