EA obhajují single-player Battlefieldu 3
Přestože je Battlefield 3 na trhu teprve chvilinku, mnozí z vás už asi pokořili jeho single-playerovou kampaň. K jejímu dohrání totiž průměrnému hráči postačí zhruba šest hodin, což rozhodně není hodně a Electronic Arts sklízí v tomto ohledu kritiku jak od hráčů, tak od recenzentů. Jádro hry ale rozhodně spočívá v multiplayeru, což vedle kritiků potvrzují i sami vývojáři.
„Battlefield považujeme za online službu. Celá značka je postavená na multiplayerových dovednostech, sama technologie ji k tomu vede,“ uvedl na konferenci s investory Frank Gibeau, šéf EA Games. „Ovšem i hra pro jednoho hráče je důležitá. Je to cesta, jak fanoušky nalákat, vytrénovat a připravit pro multiplayer. Mnoho hráčů si single užívá, je nutné mít obojí. Multiplayer je ale pro nás větší příležitostí - musíme se starat o to, aby se zákazník bavil 365 dní v roce.“
Tato filozofie Electronic Arts vychází, Battlefieldu 3 se totiž neobyčejně daří. Vydavatelství už mohlo spokojeně oznámit celosvětových 10 milionů vyeexpedovaných kopií, přičemž 3 miliony z tohoto čísla tvoří předobjednávky. Někteří prodejci už své kopie vyprodali a požádali o doplnění zásob. Jde tak o nejrychlejší start hry v dlouholeté historii Electronic Arts. Battlefield 3 brzy překoná Bad Company 2, předchozí díl série, i v celkových číslech. Prodeje loňského akčního hitu se po roce a půl, kdy je na trhu, zastavily na 11 milionech kusů.