dve-vystrizene-sceny-z-akce-vanquish
Novinka Dvě vystřižené scény z akce Vanquish

Dvě vystřižené scény z akce Vanquish

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

4
Reklama

Jestli lze akci Vanquish, kterou Jirka Pavlovský ohodnotil na Hrej osmičkou, něco jednoznačně vyčítat, tak je to délka hlavního příběhu. Na konec se totiž dostanete během zhruba šesti hodin a přiznejme si to na rovinu, jen málokdo by se okamžitě po shlédnutí závěrečných titulků rozhodl pustit se do toho znovu.

Zde máme dva důkazy toho, že designér Shinji Mikami a jeho tým Platinum Games měli původně v plánu udělat Vanquish o trochu delším. Dvě předělové scény sice postrádají vyleštěnou grafiku a vypadají dost hrozně v porovnání s finální hrou a odhalí vám nějaké ty maličké dějové zvraty, přesto se na ně stojí za to podívat. Minimálně se mrkněte, jak vypadal Vanquish ve své vývojové fázi!


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama