Dvě vystřižené scény z akce Vanquish
Reklama
Jestli lze akci Vanquish, kterou Jirka Pavlovský ohodnotil na Hrej osmičkou, něco jednoznačně vyčítat, tak je to délka hlavního příběhu. Na konec se totiž dostanete během zhruba šesti hodin a přiznejme si to na rovinu, jen málokdo by se okamžitě po shlédnutí závěrečných titulků rozhodl pustit se do toho znovu.
Zde máme dva důkazy toho, že designér Shinji Mikami a jeho tým Platinum Games měli původně v plánu udělat Vanquish o trochu delším. Dvě předělové scény sice postrádají vyleštěnou grafiku a vypadají dost hrozně v porovnání s finální hrou a odhalí vám nějaké ty maličké dějové zvraty, přesto se na ně stojí za to podívat. Minimálně se mrkněte, jak vypadal Vanquish ve své vývojové fázi!
Reklama
Reklama