Důležitost Metacritic roste
Těžko říci, jak je tomu v jiných společnostech, nicméně v Take-Two velmi bedlivě zkoumají hodnocení na serveru Metacritic a nechají se jím do jisté míry ovlivňovat. Potvrdil to šéf firmy, Strauss Zelnick, který uvedl, že kladné hodnocení je pro danou hru obrovská výhoda, a že celý proces mnohé společnosti podceňují. „Dělat dobré hry dnes jednoduše nestačí. Myslím, že být dobrý je špané… Hry musí být skvělé,“ uvádí Zelnick svůj přístup a pouští se do dalšího vysvětlování.
Zelnick tvrdí, že vysoké známky zaručí hře mnohem delší životnost ve stáncích, bude se o ní více mluvit a obecně se podaří prodat více kusů. Naproti tomu hodnocení pod určitou stanovenou úrovní může prodeje výrazně ovlivnit a v některých případech pak ani vývojáři nevidí v přípravě možného pokračování nějaký hlubší smysl. Tím se ale nemusí v Take-Two vůbec trápit, protože jak říká Zelnick, jejich schopnost stále a stále dosahovat vysokých známek je obrovská výhoda, která pomáhá redukovat risk a vytváří vyšší zisky.
Matematika to je jednoduchá, asi jako si spočítat průměrná hodnocení her od TT a zjistit, že Zelnick jen neplácá do vody. Skutečně, Take-Two se loni stalo firmou, která má díky svým hrám nejvyšší průměrnou souhrnnou známku. Zejména díky Red Dead Redemption, páté Civilizaci a druhému Bioshocku.