Druhý díl Helldivers využívá procedurálně generované úrovně a deformaci terénu
Studio Arrowhead oznámilo, že už dokončilo vývoj Helldivers 2. Další informace se týkají konkrétních herních prvků.
- Vývoj Helldivers 2 je dokončen
- Hra spoléhá na procedurálně generované úrovně (stejně jako první díl)
- Autoři zapracovali na zničitelném prostředí
V souvislosti s Helldivers 2 se nedávno objevily nepřesné informace, které vzbudily podezření, že vývoj kooperativní střílečky nabral zpoždění. Nedávný trailer ale vše uvedl na pravou míru a potvrdil, že se termín vydání nezměnil. Nyní už máme jistotu, že k žádným dalším odkladům nedojde.
Autoři v příspěvku na platformě X oznámili, že už hru zvládli dokončit.
K tomu přihodili další informace. Kreativní ředitel Johan Pilestedt potvrdil, že hra spoléhá na deformaci terénu, k níž bude docházet například následkem explozí. Hra díky tomuto systému působí uvěřitelným dojmem. Pilestedt dále uvedl, že hra využívá procedurálně generovaných úrovní, což zřejmě není žádné překvapení. To samé totiž platí i pro první díl.
Helldivers 2 dorazí 8. února na PC a konzole PlayStation 5.