Dragon Age: The Veilguard u hráčů propadla. EA snižuje očekávané příjmy
i Zdroj: David Bernard / Hrej.cz
DA: The Veilguard Novinka Dragon Age: The Veilguard u hráčů propadla. EA snižuje očekávané příjmy

Dragon Age: The Veilguard u hráčů propadla. EA snižuje očekávané příjmy

Dominik Tománek

Dominik Tománek

1
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

I přes pozitivní přijetí se nepodařilo hráče dostatečně zaujmout a hra oslovila o polovinu menší počet lidí, než společnost očekávala.

Reklama


  • Dragon Age oslovilo přibližně 1,5 milionu hráčů během čtvrtletí
  • Kvůli tomu je EA nucena snížit svou prognózu příjmů
  • Na vině je prý i EA Sports FC 25 

Ve své předběžné zprávě o výnosech za třetí čtvrtletí fiskálního roku 2025 společnost Electronic Arts oznámila, že RPG Dragon Age: The Veilguard z minulého roku nesplnilo jejich prodejní očekávání. Kvůli tomu je EA nucena snížit svou prognózu příjmů.

Dragon Age oslovilo přibližně 1,5 milionu hráčů během čtvrtletí, což je téměř o 50 % méně, než společnost očekávala, uvádí firma.

Kvůli nižšímu zájmu hráčů o Dragon Age: The Veilguard a také o EA Sports FC 25 upravila společnost EA své očekávané roční čisté příjmy na rozmezí 7 až 7,15 miliardy dolarů, oproti původním odhadům ve výši 7,5 až 7,8 miliardy dolarů. Pro samotné čtvrtletí EA snížila očekávání na 2,21 miliardy dolarů.

„Během třetího čtvrtletí jsme nadále dodávali kvalitní hry a zážitky napříč naším portfoliem; nicméně Dragon Age a EA Sports FC 25 nesplnily naše očekávání čistých příjmů,“ uvedl CEO EA Andrew Wilson v prohlášení. „Nadále však věříme naší dlouhodobé strategii a očekáváme návrat k růstu ve fiskálním roce 2026.“

Hra se setkala s pozitivní hodnocením, od nás si v recenzi odnesla 8/10. Hru sráží pomalý rozjezd, nedostatečně propracované romance, krkolomné dialogy, slabé repetitivní hádanky a nepřirozený vzhled postav. Ve výsledku se však jedná o povedené fantasy dobrodružství, které vás zabaví na vyšší desítky hodin, píše David Bernard. 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama