Zpět na článek

Diskuze: Dragon Age II

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

InternetPolice
InternetPolice
Level 1 Level 1
17. 6. 2011 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebýt zábavného bojového stylu a vcelku zajímavého děje tak nevím nevím jak by dragon age 2 dopadl. Jinak jak psal autor recenze grafika aji na max deatily pod DX11 a HD texture packem od bioware neni nijak líbivá, ne že by byla škaredá oni radši zmenšili lokace aby to utáhly aji majitele consoli ale přece jen to mohlo být lepší. Prostředí je tu fakt otřesný nechápu jak to mohli takhle udělat pořád prolízáte ty samý uličky, jeskyně, domy fakt hrůza to mě na tom vadí asi nejvíc svět je tu fakt přinejlepším ubohej.
Už mě chybí správná klikačka jako bylo Diablo s tunou itemů kde sem dycky říkal no ještě udělam tenhle quest a pak půjdu spát nakonec to skončilo tak že sem chodil spát pomalu ve 4 rano :-D jak sem se nemohl odtrhnout znáte to chcete dodělat lvl abyste mohli používat armor co vám zrovna vypad tak si řeknete ok dám ještě jeden quest mezitím vypadne lepší weapon tak expíte ještě na ni no je to nekonečnej koloběh se divim že nemam brejle z toho jak sem si u Diabla vypaloval oči :-D

surnakm@seznam.cz
surnakm@seznam.cz
Level 1 Level 1
17. 5. 2011 04:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem obrovsky zklamán.první díl se mne zmocnil a nepustil a nepustí ani po druhém...Dragon age 2 je jen odrazem potenciálu,nebo seriálu.A lidé chtěli pokračování,chtěli mnohem víc než dostali.Snad jedinou a světlou vzpomínkou bylo setkání s Alistairem a Flemeth,kde je Morigane????její dítě zrozené z "hrdiny"Fereldenu???Je mi líto a moc,že tento příběh se ubíral směrem...vlastně nikam.Je to jen hra vím :-) ale přesto díl první ovlinil na pár dní životy mnohým z nás...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
21. 3. 2011 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@silverback: No asi se shodnem na tom, že se neshodnem.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
21. 3. 2011 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: No podívej - Origins jsem hrál už docela dlouho zpátky, takže abych mohl vyloženě objektivně argumentovat, musel bych si je zase nainstalovat. Ale budu vycházet spíš z věcí, které si pmatuju a to fakt, že jsem Origins konzultoval s mnoha známími a každý z nich měl ten příběh trochu jinak. Už jen to, že vlastně tam bylo snad těch 6-7 úvodů hry, přičemž to nebyly jen kontextuálně oddělené epizodky, ale váš původ se s vámi táhl celou hrou. Včetně toho, že jinak se NPC chovali k trpaslíkovi a jinak elfovi. Takže ano, z toho co si pamatuji byl příběh Origins rozmanitější než ve dvojce a kvalitu bych viděl na stejné úrovni. Co se týče dialogů, ty jsem srovnával hlavně s Mass Effectem 2, kde se rozhodnutí v dialogu odrazily někdy hodně zásadně a často i neverbálně (dát někomu přes hubu nebyl problém). S čím souhlasím je systém vztahů, ten je podle mě opravdu vyváženější a věrohodnější naž v jedničce, jenom mě rozčilu, že aby sis mohl s někým pořádně promluvit tak musíš do jeho domečku a ještě to jde jenom tehdy, když ti má co říct on. V jedničce jsi mohl svoje parťáky pořádně prokecat, zeptat se jich na názor a podobně. A co se týče těch Deep Roads - taky, už je to déle, ale nepamatuju si, že by mě tam něco takhle nebavilo. Ale samozřejmě - respect. A hru asi taky budu hrát minimálně ještě po druhé, protože mě opravdu zajímá jak je to s tím větvením příběhu.

Turnak@gmail.com
Turnak@gmail.com
Level 1 Level 1
17. 3. 2011 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Takze od zacatku. V dnesni dobe je hranice mezi rpg a akcnim rpg uz opravdu minimalni. Je to osobni nazor, jestli je Oblivion, Morrowind, DA2, RPG nebo akcni RPG. Mas o tom i plno diskusi. Ja tvuj nazor akceptuji a proto doufam, ze ty pochopis muj nazor, ze RPG s D&D pravidly maji smrnc. Jinak uz sem to predtim rikal, hral jsem DA2 na xbox a tam je boj trosku akcnejsi, na rozdil od pc kde je to (co jsem odpozoroval u kamose na notasu) podobne DA:Origins. Jinak nemoznost obleknout spolubojovniky, nemoznost mluvit skoro s nikym a prakticky vybirat jen ze tri moznosti dialogu (a to jeste jako pro male deti, znazornene obrazky), to mi pride hodne, hodne daleko od RPG. V DA:Origins me tesilo bavit se s Morrigan protoze jsem se tesil jak ji dostanu do postele ;) a tady? Krasne to popsal Zloved Z. Nechutil, cituji, "Sex? Tak pozor, nechcem naštvat rodiče." (a i kdyby si to redakce nemyslela a napsala to jen z recese, ja za timto nazorem stojim). DA2 jsou proste obeti pokusu o masovy prodej. RPG jako takove (DA: Origins, Baldurs Gate, Neverwinter Nights atd.), je v dnesni dobe pase. Jen se bojim ze s takovouhle rychlosti budem hrat za 20 let hru, ktera bude mit jednu misi, jediny ukol, ale bude mit ultra-hyper-super-mega-giga-tera-teti realistickou grafiku, pricemz se podivame na slunecni paprsek a cely se z toho pose*eme jak je realisticky a jak z nej skoro sala teplo.

Dekuji za pozornost a nyni jdu hrat abych se uklidnil :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
17. 3. 2011 21:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Začínám si myslet že tady nikdo netuší co znamená RPG. RPG přece neznamená taktický izometrický soubojový systém, ani složitý vývoj postavy. RPG spočívá v tom, že si určíte za jakou postavu budete hrát (nemyslím tím bojové zaměření, ale povahu) a podle toho se chováte (mám tušení že se tomu říká roleplaying).
Dobré RPG musí mít kvalitní rozhovory (v Bioware jsou mistři na dialogy, narozdíl od Bethesdy). Musí mít dobře napsané postavy a NPC. A hlavně musí mít kvalitní příběh. To všechno DA2 má. Podle mně je DA2 jedno z mála RPG v dnešní době. Srovnávání s Oblivionem záleží na tom jestli máte radši kvalitní dialogy, vztahy ze společníky a příběh, nebo prolézání jeskyní a prozkoumávání kraje. Na druhou stranu lokace v DA2 jsou odfláknuté, ale nic to nemění na tom, že je setsakra dobré RPG.

nord
nord
Level 1 Level 1
12. 3. 2011 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja se musim priznat, ze jsem s DA2 velice spokojeny. Tam kde mi prislo puvodni DA:O a pitome (prvni dil se mi totiz opravdu moc nelibil) tam DA2 exceluje. Trochu obsirneji:

Vedlejsi questy: co bylo v DA:0 zabij tri bandy banditu (ktere na sebe navzajem videly!) tam konecne je vetsinou plnohodnotny quest s pokecem, casto i s ruznymi konci. Thumbs up

"Nelinearita": Snad po desetiletech (od KOTORu) Bioware konecne pochopil, ze lokace, pak v ruznem poradi tri lokace a opet jedna lokace neni zlaty recept na vyleceni zacpy, ale jen takove siditko ktere v konecnem dusledku hru poskozuje nez ze by ji neco davalo. Tady opet pseudolinearneji, ale zato mnohem napinaveji a dejoveji.

Nejsem vyvoleny: Za velmi osvezujici povazuji nebyt po dlouhe dobe v RPG vyvoleny spasit svet. Pribeh chlapika co v podstate jen chrani svoji rodiny a pote svuj novy domov mi prijde mnohem sympatictejsi.

Taky jsou mi sympatictejsi clenove druzinky, ale to mimo jine dela i mnohem poslouchatelnejsi dabing. Ona bardka s hlasem jak piskajici struhadlo nebyla to prave orechove.

Lokace jsou sice nudne, ale jsou kratke, takze jsem spokojeny. Mnohem radsi rychle boje a kratke levely nez delsi boje a uplne stejne nudne levely zato, mnohem delsi. Obdivuji lidi co protrpeli Deep roads v DA:O

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
12. 3. 2011 15:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JoeJesus: arcanum se dalo dohrát s čímkoli, to nezáviselo na postavě, každopádně tohle se hráč dozví možná tak až si tu hru koupí, což se očividně nedělo

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
12. 3. 2011 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@silverback: jako jestli už někdy vyšlo rpg, které se neposouvalo skrz rubání a vatu? ano takové už byly a obvykle to byly prodejní propadáky teda :). Protože vesměs to nebyla tolkienská kopírka a hlavně tam šlo o příběh a ne o rubání a meč +10 takže smůla pro ty "pravé rpg hráče" :)
Třeba Deus ex s žádným nabíráním zkušeností přes zabíjení a tím pádem čištění nebylo podmínkou postupu a hráč se mohl v klidu dostat dál jen s nutnými ztrátami
Alpha protocol s milionem možností pro hráče a hlavně neznevýhodňováním hráčů, kteří hodlají postupovat nepozorovaní oproti těm co všechno vystřílí
Planescape Torment s důrazem na to, aby hovory mezi postavami měly konečně i nějaký obsah, někam vedly a měly nějaký opravdový účinek ve vztahu k statistikám a přesvědčení hlavní postavy + řešení problémů různými způsoby a ne jen rubáním
Fallout s možností dohrát hru bez jakéhokoli kontaktu s Vůdcem nebo jeho Poručíkem + ta hora možností kterou to mělo
a už mě vlastně ani další moc nenapadá, i když možná ještě jich pár bylo :)

Každopádně velká spousta hráčů vůbec neřeší o čem postavy mluví, dialogy překlikají a jedou dál, protože jsou prostě navyklí jen na rubání, které možná kdysi bylo standard, ale dneska už je to přežitek, ale bohužel pořád se z toho ty rpg hry nevyhrabaly, takže hráč nemusí řešit o čem hra je, protože dohraje ji v klidu tak jako tak, díky levelování skrz čistky na potvorami zamořených tolkienskokopírkovských světech :)

Jo a vampire bloodlines taky neodměňovalo hráče za rubání kohokoli nemluvě o tom, že se dalo hrou zase jako v případě deus ex projít jen s nutnými ztrátami

JoeJesus
JoeJesus
Level 1 Level 1
12. 3. 2011 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Promiň, ale pleteš se - medvědi v BG skutečně útočili pouze pokud se k nim hráč přiblížil opravdu velmi blízko (až na vyjímky, které byly naskriptované). Dále vím 100%, že tam byly sobi (nebo losi - to je fuk), králíci, slepice - dokonce jedno takové zvířátko byl začarovaný učeň. No, tak je tam těch vlků hodně - je to středověké fantasy. Mimo to - já teda nevim, ve kterém RPG je 1500 druhů zvěře, která na tebe neútočí - snad možná v SimSafari. Pán pevnosti se nebude zaobírat tlupou deseti banditů - pokud s sebou nepotáhnou aspoň několik katapultů.
Ta hra je 13 let stará a má v sobě víc RPG prvků, než dnešní moderní RPG, která jdou dolu vodou právě proto, že je v nich těch soubojí čím dál tím více - BG byla jedna z těch vyváženějších (a BG2 je dodnes nepřekonáno).
Sečteno a podtrženo, ať zde nepíšu stále to samé - kdo hrál BG1/BG2 tak ví, že tu ohledně té hry plácáš nesmysly.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
12. 3. 2011 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lady Stardust: vata musí bejt :-). A promiň, ale ono VŽDYCKY jde o to CO KOHO BAVÍ. Říkej tomu vata, herní náplň, náhodné souboje, prodlužování herní doby - říkej tomu jak chceš. V první řadě jde o to, jestli tě to baví, nebo ne.

Deadmann
Deadmann
Level 1 Level 1
11. 3. 2011 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne lidi nechtěli DAO, lidi chtěli RPG. Asi tak:) Ale mně je to fuk, nějak radši zůstávám u starejch věcí u Bioware a je to všechno ok:)

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
11. 3. 2011 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ursus: Však se dobře hraje. :)

Lady Stardust
Lady Stardust
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bobin: kvalitní hry se objevují i teď, ale pokud jsou nečím nové, tak se neprodávají a v nejhorším případě je průměrný recenzentský jouda ani nepobere, viz Alpha protocol :)

sonicfloo@centrum.cz
sonicfloo@centrum.cz
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatim jsem hral jenom hodku,ale mam takovy pocit ze to nebude tak dobre ako jednicka,PS:jedina vec co mi nejvice vadi,ze se ztraci komplexnost u techto her.

M0rS4lis
M0rS4lis
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další značka která pro mě svým pokračováním odešla do věčných lovišť. Třikrát hurá za snahu vývojářů hry přiblížit mainstreamovým hráčům, čímž dokáží zruinovat každou druhou hru ...

Armstrogg
Armstrogg
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok přečtu tuhle recenzi jdu do školy a pak mi spolužák řekne že mě včera sháněl protože se nemohl rozhodnout za jakej class jít, úplně jsem zrudnul vztekem já kupuju a oni hrajou a ještě o 3 dny dřív. Tenhle maník nedohrál ani jedničku na normal a dvojku si dává v pohodě na HARD tak pak mi řekni co je to pro zkušené hráče já už přemýšlím o solo gamingu kdy hraješ s magem a vystačíš si v pohodě sám.
No působívé animace no nevím dvouručním mečem sekat jednou rukou se mi zdá moc .

Lupulin
Lupulin
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak sem si přečetl recenzi a stejně jako po zahrní dema na to nemám ale vůbec chuť.... :(

Armstrogg
Armstrogg
Level 1 Level 1
9. 3. 2011 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten EA managment všechno posere s prominutím, zdá se mi že EA chtějí dělat hry pro masy a když se to dotklo i DA 2 tak z toho mi je blbě.

Grievous
Grievous
Level 1 Level 1
9. 4. 2011 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budeme se s tím muset smířit. Nakonec i Bioware začal dělat hry pro masy.

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: A tady snad někdo popíral, že je DA2 RPG? No já teda rozhodně ne. Nebudu se opakovat, takže můj názor si můžeš přečíst o pár postů níže. Mě vůbec nejde o to jestli je něco RPG nebo PRP nebo BŽ ... mě jde o to jestli je hra dobrá a nebo ne. A DA2 je oproti jedničce, nezlob se na mě - nesmírně odfláknutej. A rozhovory sice super, ale ty možnosti - narazíš na tlupu krvavejch mágů a možnosti konverzace: 1) Mírový "Proč ubližujete neviným lidem?" "Protože jsme krvavý mágové" - dojde k boji 2) Laškovný "Vy jste ale zlobivý mágové" "Chcípni!" - dojde k boji 3)Agresivní "Chcípněte!" "Vy chcípněte!" - dojde k boji. Samozřejmě zjednodušuju, ale takhle to je bohužel v mnoha případech a ono proklamované větvení děje je jenom v detailech. Osobně jsem to zkoušel a ty nejzásadnější věci se (narozdíl třeba od ME) odehrají vždycky stejně. A když sám říkáš, že lokace v DA2 jsou odfláknuté, ale házíš to za hlavu, je to špatně, protože jestli se takhle budeme vyjadřovat k hrám a promíjet jejich chyby, budou hry horší a slabomislnější, protže nám "to prostě stačí."

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
18. 3. 2011 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turnak (gmail.com): DA:O má v rozhodování stejný neduh jako NWN a BG. A to ten že např. buď zachráníš rukojmí, dáš jim peníze a zabiješ únosce, nebo rukojmí znásilníš, okradeš a třeba prodáš do otroctví. Tyhle hry byli strašně černobílé. A třeba k NWN - až na datadisk Hordes of the Underdark to byla hrůza. Vybiješ akademii, vylezeš ven a vybíjíš další čtvrť. A ještě k tomu to mělo nedotaženou obtížnost. Bojovník pohodička, mág peklo. Hry podle DnD mají být skupinové jako BG ne jako v NWN. A jestli sis všimnul já neřešil jestli je něco RPG nebo akční RPG (to je jenom rozdíl v soubojovém systému) ale jestli to vůbec je RPG. A v DA:O si vybíral ze čtyř možností v rozhovoru. V Mass Effectu jsou rozhovory ještě jednodušší než v DA2, tady aspoň musíš kombinovat komu říct co a jakým tónem, ty značky jsou dobrá věc, aspoň víš jestli Hawke bude vtipkovat, nebo bude agresivní, to vidím jako plus.

dungeonmaster
dungeonmaster
Level 1 Level 1
16. 3. 2011 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem si DA2 objednal, ale běda vám jestli mě to nebude bavit! :)

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
15. 3. 2011 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dante_Alighieri: Ano, jde o tu matku, na konec jsem se ještě nedostal. Ale teď mě docela potěšil souboj s High Dragonem - konečně trochu zajímavější. A hlavně jsem ho tam vůbec nečekal v tom zapadlém údolíčku :-).

JoeJesus
JoeJesus
Level 1 Level 1
12. 3. 2011 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedělo. Protože si to lidi stáhli. Nezapomínej na fakt, že se v té době začala prudce navyšovat rychlost internetu. Moderní RPG mají ten úspěch hlavně díky tomu, že vycházejí zároveň i na konzolích, které to pirátění (rozhodně více než na PC) omezují. A tady je kámen úrazu - konzole = zjednodušování.

Reklama
Reklama