Zpět na článek

Diskuze: Doom poběží na obou konzolích stejně

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lex_: A hrál si vůbec Fallout 4?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neřekl bych, že je to tak odvážné tvrzení - ID TECH 5 je skvělej, ale jen ID ho umí optimalizovat. RAGE (vim je to už starší) běželo skvěle i na GeForce 7600 s 512 MB RAM. To je taková karta do kancelářských počítačů, široká asi 7 cm, zkrátka šmejd. Takže když řeknou, že poběží, tak bych jim věřil :).

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda nevím jak vy ale já už Bethesdě nevěřím ani ten nos mezi očima od tý doby co vyšel Fallout 4

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slig: Jak říkám, jedinej ID ho má zmáklej. Wolfa jsem nehrál, tak nevim jak je na tom s výkonem a s hraním na slabších sestavách, Evil Within je bez prvních patchů - hrůza, s nima menší hrůza-technicky, jinak skvělá hra.

@darkWolf: Nevim, ale já zaregistroval název IDTECH až ve spojitosti s RAGE, do tý doby to byl pro mě "ten engine od ID". 5, 6, 7, neni to jedno ? Hlavně ať se to dá downgradovat/upgradovat podle libosti a ať si zahrajou všichni. Neni nad to když vám XCOM2 povolí vypnout pár věcí, ale v UE4 configu, člověk zjistí, že se toho dá vypnout víc, že nemusí používat anti-alias který jeho karta neumí, ale dá se dát jinej, že neni nutnej DX11, ale stačí DX9, kde hra neuvěřitelně zrychlí, ale v nastavění to člověk zkrátka nenajde. Neni přeci v zájmu světových ekonomik, aby hry z r. 2015 běhali na počítačích z r. 2005. Ale když člověk odstraní všechen ten balast, Steam, aliasy a occlusiony, který nevyhovujou jeho kartě, zjistí že je pod tím vším stejnej engine jako kdysi UE3, 4 všechno stejná verbež a na síle počítače nezáleží, pouze na tom jak moc je zasranej internetovejma bazmekama.

xGeorgeXx
xGeorgeXx
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hral jsem na xbox one alfu Dooma a bylo to naprosto skvělý. Ta hra běžela tak plynule, že sem měl pocit, že běží i víc jak 60fps a vypalo to už v alfě skvěle.

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: hmm, hraju to ale musel sem si dát pauzu, jak říká ocelotr2.0 = FALLOUT4 - skvělá hra, která je horší a horší, čím víc ji hrajete :)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
26. 2. 2016 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lex_: 100 hodin dobré zábavy mi dal. Nemůžu mu to upřít. Fakt jsem se nenudil. Jenže jako u každé hry od Bethesdy, se toho člověk přejí a začne si všímat chyb a nedodělků. AI z roku 1999, stavění settlementů, kde člověk zjistí, že přes určité limity vlak nejede a navíc celý jejich význam je tak nějak pofidérní, střílení, které se zlepšilo, ale pořád se nemůže rovnat standartu v žánru, a rozhodně horší příběh a mise než ve F3 + přehršel věcí a záhadné rozkládání na komponenty, kde zbraně se rozkládají jinak, věci se rozkládají jinak a vůbec celej mikromanagement je mi dodnes lehkou záhadou. Osobně bych se přikláněl k nějakému modu, který odstraní přetížení postavy, není větší vopruz v celé hře, než když člověk kouká na PIPBOYe, přemýšlí co vyhodit, co vzít, stráví na tom půl hodiny a ušetřené místo pak naplní během dalších pěti minut. A kolotoč jede znova. Práce s inventářem je PŘÍŠERNÁ, po 100 hodinách nerozeznám abraxo cleaner od teddy beara (protože jsou to txt) a nechci strávit už ani minutu řešením inventáře. Neskutečně mě to irituje 3 minuty v krajině, půl hodiny inventář, a dokola. Nakonci se mi F4 smrsknul na - fast travel na misi, v půlce mise kvůli přetížení fast travel na základnu, půl hodiny inventář - vyhodit, roztřídit, rozebrat nabraný loot, vyházet, fast travel na misi atd. atd. Jednotlivé mise nedokážou udržet moji pozornost, jelikož všechny jsou ve stylu - záhadný bunkr/budova/město/vesnice, chvilka chození/napětí, vyskočí mirelurkové/ghoulové/raideři, čekání na vats/postřílet přes vats. Ha, v poslední bedně je zbraň lepší, než jsem tunil posledních 14 dní, čili se člověk cítí takovej lehce frustrovanej, že jeho BIG MAMMA je už k ničemu. Nerad to říkám, ale měl jsem odeběhnout příběh, vykašlat se na tuning zbraní a armoru, prostě momentálně používat to co je, což tak nějak ukazuje, že je to vlastně FPS, která není dobrá a se spoustou vaty. Settlmenty, vylepšování zbraní, companions, pěstování, všechno je vata, která nemá hlubší smysl, příběhm prostě tam je a ze začátku je pozlátkově oslňující ke konci přejedeně vopruzující. Hra jede podle šablony, která může být na první pohled krásná a velká, ale když ji člověk vidí po sté, znechuceně odhodí ovladač. Takový "Dark Souls" mi ani po 1000 hodinách nepřijdou šablonovité, ano jsem v té samé místnosti, ano jsou tu tři kostlivci a bude to sakra zábava je znovu zabít. Po dvoutisící, nebo tak nějak :).

REKLAMA:
FALLOUT4 - skvělá hra, která je horší a horší, čím víc ji hrajete :).

Slig
Slig
Level 14 Level 14
Hlavní platforma: PlayStation
26. 2. 2016 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No id tech 5 je v Evil within pěknej shit. No ale třeba to je tou optimalizací...

Reklama
Reklama