Doom poběží na obou konzolích stejně
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Doom poběží na obou konzolích stejně

Doom poběží na obou konzolích stejně

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

8
Reklama

Doom odjakživa byl svižnou akcí, a jak to tak vypadá, tak takovou zůstane i do budoucna – Bethesda se totiž nově chlubí tím, že obě konzolové verze poběží v šedesáti snímcích za sekundu, a to v rozlišení 1080p.

Současné snímky ze hry přitom vypadají i s blížícím se datem vydání stále skvěle, a opět se tak nepřímo potvrzuje známý fakt, že se postupem času vývojáři učí z uzamčené hardwarové konfigurace konzolí mačkat více a více výkonu. Bethesda tím zároveň demonstruje možnosti enginu idTech 6. Ten dle Billyho Khana, hlavního programátora hry, dokáže vykreslit to, co ostatní enginy nedokáží. Odvážné tvrzení, přesvědčit se o něm budeme moci již 13. května.

Sluší se ale také podotknout, že zcela identická situace panovala už u Wolfenstein: The New Order, který využíval idTech 5. I tehdy se vývojáři dokázali na konzolích vytasit s identickými ciframi, byť tomu tak nebylo hned při launchi hry.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama