Doom poběží na obou konzolích stejně
Doom odjakživa byl svižnou akcí, a jak to tak vypadá, tak takovou zůstane i do budoucna – Bethesda se totiž nově chlubí tím, že obě konzolové verze poběží v šedesáti snímcích za sekundu, a to v rozlišení 1080p.
Současné snímky ze hry přitom vypadají i s blížícím se datem vydání stále skvěle, a opět se tak nepřímo potvrzuje známý fakt, že se postupem času vývojáři učí z uzamčené hardwarové konfigurace konzolí mačkat více a více výkonu. Bethesda tím zároveň demonstruje možnosti enginu idTech 6. Ten dle Billyho Khana, hlavního programátora hry, dokáže vykreslit to, co ostatní enginy nedokáží. Odvážné tvrzení, přesvědčit se o něm budeme moci již 13. května.
Sluší se ale také podotknout, že zcela identická situace panovala už u Wolfenstein: The New Order, který využíval idTech 5. I tehdy se vývojáři dokázali na konzolích vytasit s identickými ciframi, byť tomu tak nebylo hned při launchi hry.