Dohrajte Alien: Isolation bez zabití
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Dohrajte Alien: Isolation bez zabití

Dohrajte Alien: Isolation bez zabití

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

5
Reklama

Že chystaná hra s vetřelcem klade důraz na stealth přístup k průchodu vesmírnými základnami, to už nějakou chvíli víme. Ale tvůrci hry se rozhodli, že když už bude hráč v roli mladé, vyděšené Amandy Ripleyové, nebylo by pro ni charakteristické, aby popadla plamenomet a xenomorfa prostě pořádně upražila.

"Mluvíme tu o jedné z Ripleyových - to nejsou lidé, které postřílejí civilisty, protože jim stojí v cestě ke tlačítku." řekl hlavní designer hry Gary Napper, který stealthový přístup ve hře chápe jako mnohem logičtější z pohledu charakterizace hlavní postavy.

Místo toho, aby se ze stealthového přistupu stala nějaká nadstavba hry, za kterou bychom byli na konci levelu odměněni (jako třeba v Dishonored, Thiefovi nebo Gunpoint), The Creative Assembly se rozhodli souboj pořádně znevýhodnit. Když se máte potichu plížit základnou a vyhýbat se krvelačné příšeře s banánem místo hlavy, to poslední, co budete chtít udělat, je upoutat na sebe pozornost. A takový souboj s vystrašenými přeživšími nebo vraždícími androidy je docela hlučný a můžete si být jistí, že ho někdo (nebo něco) uslyší.

Celou hrou tak budeme moci doopravdy projít bez zabití kohokoliv, ačkoliv to nebude nijak jednoduché. A i v případě, že by se někdo rozhodl z Amandy udělat strůjce zkázy všeho živého a jednotlivé lokace "vyčistil" od lidí a androidů, pořád je zde onen vetřelec, náhodně, leč logicky se pohybující základnou, který i ze zdánlivě bezpečných míst dokáže učinit arénu smrti.

Alien: Isolation vychází 7. října na PC a konzole obou generací.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama