Dohoda Midway Games a MTV o vzájemné propagaci a přípravě soundtracku
Zástupci Midway Games a TV kanálu MTV oznámili uzavření partnerské dohody, na jejímž základě se budou obě společnosti podílet na propagaci a přípravě soundtracku pro tři připravované tituly od společnosti Midway.Obě společnosti se pak podle přesně formulované smlouvy rozdělí o případné zisky. Zatím byl konkrétně jmenován pouze závodní titul L.A. Rush pro PC, PS2, Gamecube a Xbox, který by se měl na pultech obchodů objevit v říjnu tohoto roku. Hra bude obsahovat reklamy na MTV v různých podobách (například billboardy podél tratí, MTV loga na vozidlech a podobně), více než 75 skladeb od 20 známých hudebníků a skupin a důležitou roli ve hře sehrají i virtuální postavy mechaniků ze společnosti West Coast Customs, kteří jsou společně s Xzibitem známí díky MTV pořadu Pimp My Ride. Informace o dalších dvou titulech, které se stanou obětí dohody zatím nebyly zveřejněny.