Do Cities: Skylines II dorazil první optimalizační patch
Budovatelská strategie Cities: Skylines II se již od vydání potýká s technickými problémy. Tvůrci ze studia Colossal Order nyní přichází se záplatou, která by měla situaci zlepšit.
- Cities: Skylines II dostalo první optimalizační patch
- Update řeší pády hry a stuttering (záseky)
- Tvůrci na opravách pilně pracují
Pokud aktuálně hrajete budovatelskou strategii Cities: Skylines II, pravděpodobně se potýkáte s technickými potížemi. Rozhodně nejste sami. Titul z dílen studia Colossal Order nevyšel v příliš lichotivém stavu. Problémy s výkonem hlásí i majitelé opravdu silného hardwaru. Autoři jsou si situace vědomi a snaží se ji řešit.
Během čtvrtka vyšel první z plánovaných updatů, který se snaží o nápravu. Studio Colossal Order seznam změn komentuje následovně:
“Ahoj všichni. Dnes vychází první z několika oprav pro zlepšení výkonu v Cities: Skylines II. I když to neřeší všechny problémy, o kterých víme, chtěli jsme vám tato vylepšení poskytnout co nejdříve. Náš tým usilovně pracuje na tom, aby další várka oprav a vylepšení vyšla co nejdříve. Děkujeme vám za vaši trpělivost!"
Patch s označením 1.0.11f1 obsahuje tyto opravy a vylepšení:
- Změněna LOD (úrovně detailů) tak, aby byla nezávislá na rozlišení vykreslování, díky tomu získáte konzistentnější výkon s vysokým rozlišením
- Drobná optimalizace mlhy
- Optimalizace a úpravy hloubky ostrosti
- Úpravy globálního nasvícení
- Optimalizace stutteringu (záseků) při spawnování budov a jejich postupu na vyšší úroveň
- Optimalizace stutteringu (záseků) napříč všemi systémy
- Opraveny byly pády hry po vylepšení větrné turbíny
- Opraveny byly pády hry po nárazu autem do dosud skrytého vozidla s přívěsem
- Opraveny byly pády hry při načítání meshe (části modelu). Tento problém se týkal hlavně při nastavení nízkých detailů
Cities: Skylines II vyšlo 24. října, a to na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.