Disney dále posiluje na casual trhu
Americká společnost Disney za 563.2 milionů dolarů zakoupila studio Playdom, které vytváří a provozuje mnoho oblíbených casual her. Částka může vzrůst až na 763.2 milionů v závislosti na budoucích výsledcích studia. Playdom je jeden z největších hráčů v rámci casual trhu, jeho tituly hraje na 42 milionů lidí (největší Zynga se chlubí 200 miliony hráčů). Z Facebooku můžete znát třeba Social City, Sorority Life nebo fotbalový manažer Bola. Hry Playdomu jsou úspěšné rovněž na MySpace.
Disney si tímto nákupem slibuje další posílení svých aktivit na poli herního průmyslu. „Ve spojení talentovaných vývojářů z Playdomu a našich slavných značek a lidí vidíme velký potenciál růstu,“ uvedl Robert A. Iger, prezident The Walt Disney Company. Můžeme tak očekávat, že v dalších sociálních hrách se objeví nejrůznější slavné postavy přímo od Walta Disneyho, nebo od Marvelu, jehož hrdiny Disney rovněž vlastní. Společnosti Disney v herním průmyslu trochu ujel vlak, a tak se vše snaží dohnat významnými akvizicemi. Téměř před měsícem zakoupila také studio Tapulous, které vyvíjí hry na iPhone.