DiRT 2 bude orientován spíše na americký trh
Ačkoliv se o prvním dílu závodní hry Colin McRae: DiRT dalo rozhodně říct, že se jedná o nadprůměrnou závoďárnu, nebyla v ničem výjimečná. Zkrátka takový pěkný standard. To se ale s příchodem dvojky má v lecčems změnit. Jak dnes prozradili lidé z Codemasters, cílové publikum se nachází především ve Spojených státech, kde jsou lidé zvyklí, že na okruhu zažíjí opravdovou show. "Především v Evropě je zvykem, že na komentátorském stanovišti sedí jeden člověk, který komentuje záběry z několika kamer. Ale v USA mají helikoptéry, které sledují každé auto zvlášť, kamery na drátech nad tratí, obrovské plochy pro diváky, kde je několik tisíc lidí a spoustu dalšího. Zkrátka ten sport tam letí a DiRT 2 na to musí reagovat."
Změnou prošly i obyčejné nabídky a prostředí v menu obecně. "Ano, i menu odráží to, že chceme zacílit na mladší hráče, kteří mají rádi tenhle styl prezentace, zkrátka cool vzhled. Ale samotná hra bude samozřejmě orientována na realismus a na to, aby samotné závodění byla zábava", řekl producent Adam Askew. "Každičké místo ve hře má svůj reálný předobraz. Třikrát v Evropě, v Asii a Americe. Všechna vozidla jsou skutečná a realisticky se také chovají." Zkrátka a dobře, zřejmě je na co se těšit.