digitalni-prodeje-temer-vyrovnaly-krabice
Novinka Digitální prodeje téměř vyrovnaly krabice

Digitální prodeje téměř vyrovnaly krabice

Marek Švrkala

Marek Švrkala

1
Reklama

Je nesporné, že podíl digitálních služeb na prodejích her narůstá. Další důkaz podala americká analytická firma The NPD Group, která eviduje prodeje videoher v USA a zkoumá chování místních zákazníků. Její aktuální zpráva uvádí, že se prodeje PC her přes digitální služby s prodeji PC her klasicky přes krabice téměř vyrovnaly. V loňském roce se v USA digitální cestou prodalo 48 procent počítačových her, což v celkových tržbách dělá 36 procentní podíl. Jejich hodnotu bohužel firma neuvádí.

Podle údajů společnosti NPD hráči digitálně zakoupili 21.3 milionů kopií her, v obchodech si pořídili 23.5 milionů kopií. Rozdíl je tak již nepatrný. NPD Group dále srovnala různé digitální služby podle podílu na trhu – vede Steampowered.com před Direct2Drive.com, v casual segmentu si největší část koláče ukrojila společnost BigFishGames.com před serverem Pogo.com. Casual segment ale trpí odlivem hráčů k sociálním sítím, kde zákazníci utrácí za různé předměty do svých oblíbených her. Roste rovněž počet pařanů využívajících iPhone a další výrobky od společnosti Apple.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama