Digitální hry obchodně porazí krabicové
Příjmy z digitální distribuce již brzy překonají ty retailové. V případě hospodaření jednoho z největších herních vydavatelů světa Electronic Arts je to prý tutovka. Že digitální tržby už brzy porazí krabicové předpokládá topmanažer EA Peter Moore. Řekl to agentuře Reuters.
Moore podotknul, že digitalizace je cíl, který si EA stanovilo a že distribuce klasického krabicového zboží bude pokračovat jen do té doby, dokud o něj bude alespoň teoretický zájem a dokud tento typ obchodu bude žít. "Dokud budou existovat lidé, kteří si chtějí něco koupit na disku, my jim to prodáme," konstatoval Moore.
Ale budoucnost podle něj jasně patří digitalizaci. "Myslím, že za dva nebo tři roky už se dostaneme do situace, kdy budeme produkovat více digitálních multimédií než fyzických," řekl Moore pro Reuters.
Electronic Arts předpokládá, že v tomto fiskálním roce, který skončí březnem 2013, utrží společnost za fyzická média 2,6 miliardy dolarů a za digitální 1,7 miliardy. V dalších letech už byt to mohlo být spíše naopak.