Deus Ex Universe bude na GDC
První pohled na očekávanou hru by seděl spíše E3 nebo Gamescomu, ale Eidos Montreal chce na vývojářské konferenci GDC představit první pohled na svoje pokračování série Deus Ex. Proč zrovna na GDC?
Ve svém panelu lidi z Eidosu představí společně se zástupci AMD, kterak jejich Deus Ex Universe využívá nejnovější technologii na animaci vlasů TressFX 3.0. Engine Dawn, který pohání Deus Ex Universe a v budoucnosti i navazující projekty, používá TressFX 3.0 k dosažení realistických detailů a přednáška se například bude zabývat jakými způsoby lze výpočty fyziky nastavit pro výkonné PC a konzole.
Možná si vybavíte první generaci TressFX, která se objevila v PC verzi Tomb Raideru a druhou v Definitive Edition. Tam se technologie starala o pohyb vlasů ve větru, odlišnou fyziku mokrých vlasů nebo třeba výpočet kolizí nejen s Lařiným krkem a rameny, ale také s ostatními vlasy. Třetí generace by tedy mohla přijít na loknách dlouhovlasého Adama Jensena... No, ale možná také ne.