Désilets stále plánuje vývoj Amsterdam 1666
Jméno Patrice Désiletse si v současné době spojujeme především s chystanými Ancestors: Humankind Odyssey. Muž, který stál na počátku série Assassin's Creed, se ale do paměti hráčů zapsal také projektem Amsterdam 1666.
Ten vznikal pod hlavičkou THQ poté, co Désilets v roce 2010 Ubisoft opustil. Po krachu THQ na konci roku 2012 byl zhruba padesátičlenný Désiletsův montreálský tým zakoupen Ubisoftem. Désilets se se svým staronovým zaměstnavatelem ovšem nedokázal dohodnout na podmínkách a v květnu 2013 společnost opět opustil, zjevně ne zcela v přátelském duchu. Následující roky strávil vedením sporů u značku Amsterdam 1666, kterou nakonec v roce 2016 získal.
Na probíhající konferenci Reboot Develop v rozhovoru se serverem VG247 Désilets uvedl, že je hra stále v plánu. Podle něj by dokonce Ancestors mohly položit základy toho, jak bude Amsterdam nakonec vypadat. Désilets říká, že v podstatě stačí dát na opici plášť a je to, šplhání po stromech nebo po budovách je prakticky stejné.
Níže se můžete podívat na starý koncept Amsterdamu, který jako by Assassin's Creedu z oka vypadl. Désilets nicméně říká, že až dokončí Ancestors a pustí se do nového projektu, kterým pravděpodobně bude dlouho plánovaná hra, začne s návrhem od základu.