Zpět na článek

Diskuze: Denuvo a VMProtect AC Origins neubránily

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
7. 2. 2018 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jan850915: to je zvláštní, že rok od roku jsou celkové výdělky z kin (bavíme se o USA) nižší, resp. se musí zdražovat lístky, protože tam nechodí tolik lidí jako kdysi a neprodá se jich dohromady tolik
což by mohlo naznačovat, že se distribuce filmů, potažmo náhled z čeho se zaplatí, bude muset změnit

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
7. 2. 2018 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jan850915: Spousta filmů vůbec do kin nejde...

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aethan: +1000

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Ano, krade, to nepopírám, pirátit hry je špatné, nikdy jsem netvrdil opak. Co jsem ovšem vždy zpochybňoval je negativní dopad toho kradení na reálné prodeje, protože ten tam prostě z dostupných zdrojů vidět není a člověk nepotřebuje statistický výzkum aby to poznal. Hry prodává marketing a kvalita, ne DRM.

https://cdn.netzpolitik.org/wp-upload/2017/09/displacement_study.pdf

Tady jsem našel nějakou vcelku starou studii, která tvrdí, že herní pirátství opravdu nemá efekt na prodeje, je tam ale velká statistická chyba, takže taky může být naprosto bezcenná.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen se kochám, jak některé články vždy vyústí ve stejnou diskuzi :).
Pokračujte chlapcí, nenechte se rušit.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Najdi si dostupné údaje o prodejích chráněných a nechráněných her (SteamSpy, VGChartz, tiskové zprávy) a porovnej si je, žádné závratné rozdíly, které by ukazovali, že statisíce pirátů si kvůli DRM hru běží koupit tam nenajdeš. Ostatně tohle jsem ti už několikrát říkal a pokaždé se na to ptáš znovu...

Ještě jsem neviděl nic, co by mě přesvědčilo o tom, že DRM je něco víc, než placebo pro akcionáře. Pokud máš ty nějaké statistiky, které to vyvrací sem s nimi.

Jinak klidně se dá postavit výkonné PC ve skříni podobných rozměrů.

@Vincent V: Har har har.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Tvé PC se také nachází v krabici o rozměrech 295mm x 55mm x 327mm (rozměry PS4 Pro)?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jan850915: A víš co je vtipné? Že chráněné hry se neprodávají lépe než ty nechráněné. Tolik k tomu, že půlka PCčkářů krade...

@DeviR1: No, myslím, že je dobře že ses rozhodl pro konzole, protože o PC očividně nevíš vůbec nic :)

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cim vic budou kupujici otravovat s ochranama, tim vic si jich priste hru radsi stahne po prolomeni ochrany. Nevim, kdo by platil za to, aby mel horsi zazitek ze hry nez pirat.

Co se tyce hlucnych konzoli, docela me zarazi co tu vidim. Pred par mesici jsem si koupil PS3 fat a celou dobu to hlucelo jako zapnuty vysavac (nekecam), a to bez jakekoliv aktivity, byl jsem jenom v menu. Vycisteni konzole zevnitr nepomohlo, tak jsem to za par dni reklamoval. Myslel sem si, ze PS4 a vubec moderni konzole uz budou tohle mit davno vyreseny, ale asi sem se splet.

Abych pravdu rek, moje PC ze zacatku hlucelo uplne stejne a to hned po startu, ale narozdil od konzoli sem si moh stahnout program Speedfan a nastavit si rychlost otaceni vetraku pri ruznych zatezich. Od te doby jsem o pocitaci vedel pouze, kdyz jel uple naplno, jinak o nem vubec nevim.

Pepe46
Pepe46
Level 1 Level 1
5. 2. 2018 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomáš Mravenec: nevím no u mě u grafiky Gtx 1080 a CPU i5 6500 také vytížení na 100 procent při hraní ve 2K dávám v pohodě na zamknutých 60 fps při všem na ultra... bez jakéhokoliv propadu fps

IDKFA
IDKFA
Level 1 Level 1
5. 2. 2018 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jan850915: Ano, tomu říkám přístup. Piráti kradou, tak za to rozbijeme držku platícím...

Na druhou stranu, když jsou blbí a furt to kupujou, dobře jim tak. Myslím, že půlroční bojkot her s otravnou ochranou a byl by od nich klid.

Já si třeba chtěl koupit Just Cause 3 chvíli po vydání, ale furt tam bylo (prolomené) Denuvo. Nakonec jsem si ho přeci jen koupil, ale přesvědčila mě až cena pod 150 českých.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
8. 2. 2018 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: nemáš pravdu s tím zločinem. Zločin to není a není to trestné.
Stejně jako mají konzole svůj bazar-warez :D kde si jeden člověk koupí plnou hru na ps4 za 1700 a pak ji dá do bazaru a dohraje ji dalších deset lidí s tím že vydavatel dostane zaplaceno pouze za jednu a je potěšen pouze bazárník.

@Mitsurugi: souhlas. Tenkrát když mi bylo 13 a dostal jsem pvrní pc tak jsem pár originálek měl, ale většinu her postahovaných, protože jinak bych je nikdy neměl a nehrál.
Nebyla na to hotovost. Jak chodím do práce, tak zásadně kupuji a to i starší tituly co jsem jako mladý chudý warezák dohrál :).

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
8. 2. 2018 02:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aethan: Zdá se mi, že o kolečko míň budeš mit ty. Jak víš že to nikomu nezpůsobí finanční újmu? Jako že ten kdo hry pirátí by je pirátil vždycky? A v případě že by ty hry ke stažení nebyly tak se na to prostě vykašle a nebude hrát? Vážně by ty prodeje nebyly vyšší ani o 1%?
Když si něco stáhneš z torrentu tak je to prostě nelegální a zločin to je - tečka. Tím neřikám, že jsem to nikdy neudělal, ale říkat že v tom a tom případě to nevadí je pokrytectví.

Aethan
Aethan
Level 1 Level 1
7. 2. 2018 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: Abys mohl někoho označit jako zloděje a říct, že něco ukradl, tak musí někomu způsobit finanční újmu. Tím, že si teď někdo stáhne např. z Torrentu Assassina Ubisoftu žádnou újmu nezpůsobí. :) Samozřejmě to neznamená, že to je správné, ale je rozdíl když ukradneš fyzickou věc z obchodu, nebo stáhneš hru na netu. A pokud v tom nevidíš rozdíl, tak nevím asi máš o kolečko méně.

"Takže ty něco vytvoříš za účelem zisku a pak to prodáváš. Někdo vezme tvojí práci a dá jí bez tvého svolení volně k dispozici."

Tohle se vztahuje na ty co to dají k dispozici jako např. CPY ne na mě, nebo kohokoliv jiného kdo to pouze stáhne.

Aethan
Aethan
Level 1 Level 1
7. 2. 2018 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: Já nikde nepsal, že to je v pořádku nauč se číst. Zřejmě si asi nepochopil nic z toho co jsem psal :)

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
7. 2. 2018 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aethan: Takže ty něco vytvoříš za účelem zisku a pak to prodáváš. Někdo vezme tvojí práci a dá jí bez tvého svolení volně k dospozici. Tak jestli ti tohle příjde v pořádku tak se asi vážně nemáme o čem bavit.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
7. 2. 2018 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jan850915: já v tom rozdíl nevidím prostě kradeš filmy a hudbu :). Si to kupuj všechno přece.
Nehájím tu pirátství, jen mi přijde pokrytecké od někoho kdo stahuje filmy a hudbu nadávat na lidi kteří to dělaji u her :).

jan850915@seznam.cz
jan850915@seznam.cz
Level 1 Level 1
7. 2. 2018 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: U filmů je hlavní příjem z kin, tržby z dvd a blue-ray jsou minimální. V tomto mají výhodu oproti hrám, které mají příjem převážně z prodeje.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
7. 2. 2018 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach:
1.Byly doby... Ano o tom je část mého příspěvku, byly a už nejsou... Dnes se na PC objeví každá velká hra, krom exkluzivních, kde je to dáno smlouvou... Možná si umím představit, že jsou nějaké JRPG, které cílí jen na konzole (Nakonec i FFXV se na PC objeví). Ale zkrátka mě jako evropanovi, bývalému hráči na konzolích nic na PC nechybí.

2. Steam má určitě velký vliv. Nejspíš 1000 x větší než všechny DRM. Ne proto, že sám je jistá forma ochrany. Ale z důvodu toho, že zcela nadčasově, začal prodávat hry lidem z pohodlí domova za akční ceny. Filmový a hudební průmysl se tomu dlouho bránil a dosáhli jen toho, že si lidé odvykli za tyhle služby platit a horko těžko je jako placené zákazníky získávají zpět.

3. Konzole jsou levné až tuto generaci. Minulé byly drahé a navzdory tomu se jim dařilo. A co se týče ceny, tak je víc než jasné, že si to vybírají ve hrách, příslušenstvích a službách... Je jistě x důvodů proč si lidé kupují konzole. Co chci říct, že je evidentní, že lidé nemají problém za hry platit. A když nemají problém platit za hry na konzole, tak proč by měli mít problém platit za levnější a dostupnější pc verze ?

4.Ano je právem každého vydavatele chránit svůj produkt. Jediný argument pro DRM, který uznávám. Nezaplatil si, tak nemáš právo to užívat, nehledě na to, že bys stejně nezaplatil. Tzn. nejde mi o tzv. "krádež" a s tím spojený zisk, jako o užívání něčeho o co ses nezasloužil, což není fér vůči lidem, kteří s tím měli práci.

PS: Řekl bych, že mnoho zákazníků na PC je alergických na DRM. Mám např. origošku Toca 2, kterou dnes nespustím kvůli proti pirátské ochraně, jež neběží pod novými windows. Známý je i případ AC2, který na PC vyžadoval být připojený k internetu a tuším další buzerující praktiky, které motivovaly i majitelé legálně zakoupených her si ji cracknout... A když musím crackovat i legálně zakoupenou hru, tak proč bych ji měl kupovat ? To si ji rovnou můžu stáhnout... Nakonec to Ubi odstranil a já vítám každou zprávu o odstranění takové ochrany.

PSII: Produktem není ochrana, ale hra. Sebelepší ochrana tě nedonutí koupit špatnou hru. Není to žádná přidaná hodnota pro hráče, takže jak by mohla zvyšovat prodeje ? To je přeci nesmysl... A argumentovat ušlými zisky... Ano jsou lidi co stahují a nekupují, ale nikde není psáno, že by za hry platily, kdyby museli. Jako dítě jsem rovněž hrál hry z pálených CD, později stahoval... Vedlo to jen k tomu, že jsem se stal závislákem a co vydělávám, tak za hry platím. A proč platím ? Ne protože musím, ale protože díky digitální distribuci je to pohodlné, rychlé... Mám vše na jednom místě, neriskuji nějaký sajrajt v PC atd. atd. To je ta přidaná hodnota a na tom je třeba stavět...

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: Když se nad tím zamyslíš logicky... Tak by na PC nikdo nevydával, protože se tam krade, každou ochranu stejně časem prolomí... Skutečnost je taková, že je už jen málo her, které by vyšly na konzoli a na PC ne (Krom exkluzivit samozřejmě)...

Další věc je, že kdyby to tak bylo, tak by přeci nebyl zájem o konzole, kde si hry kupovat musíš... Dle tvé logiky, když můžu krást, tak budu... Tak můžu krást na PC, proč bych si kupoval konzoli, kde nemůžu ??

Doba pokročila, průměrnej věk hráče stoupl, dnes již máme práci, peníze atd. Není důvod hry nekupovat... :)

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jan850915: citace: Když něco stáhnu z torrentu, tak jsem to ukradl. Film, nebo hru to je jedno. A neříkám že bych filmy kupoval v obchodě. :-) Ovšem hry si zásadně kupuji.

takže jsi zloděj :). Pro filmy to platí také. Šup do tesca pro Blue-ray za 400,-Kč :D.

ps: a na filmu a hudbě také lidé pracují :P Nevytváří se to samo.

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aethan: Doufám, že to neni myšlený vážně :-D

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy obhájci DRM a nálepkovači (signifikantní části) PC hráčů jako zlodějů, pokud zvládáte trochu angličtiny, poslechněte si na toto téma zajímavých 7 minut:
http://youtu.be/A3O30Lkh2-k

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 11:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: To tvrzení je blbost no. Bude to mnohem víc než půlka :-)

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
6. 2. 2018 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Můžeš nějak své tvrzení podpořit potvrzenými statistikami?

Reklama
Reklama