delejte-kvalitni-hry-jinak-nedostanete-zaplaceno
Novinka Dělejte kvalitní hry, jinak nedostanete zaplaceno!

Dělejte kvalitní hry, jinak nedostanete zaplaceno!

sleepless.

sleepless.

26. 5. 2004 06:16
Reklama

Zhruba takovouto politiku chce začít herní divize warnerů Warner Brothers Interactive Entertainment a její šéf Jason Hall. Dobré jméno svých licencí míní udržet tak, že když nedosáhne u kritiky příznivého ohlasu, její autoři za ní dostanou méně peněz, resp. Warneři si z každé kopie vezmou více než obvykle. Navrhuje, že k takovému kroku přikročí, pokud na webových stránkách jako třeba Gamerankings nedosáhne v průměru alespoň 70 procent. Že prý jen tak lze donutit vývojáře, aby se pořádně snažili a nespoléhali jen na sílu licence. S tím souhlasí třeba Eidos, který bere, že když vznikají špatné licencované hry, má to negativní vliv na samotnou značku. Oproti tomu šéf Atari Bruno Bonnell zásadně nesouhlasí a uvádí celkem typický příklad hry Enter the Matrix, který u kritiky zaslouženě propadl, bez licence by si neškrtl, ale díky ní se hry prodalo přes čtyř miliony. A to právě vidí Hall jako špatné, protože vývojáři si spočítají, že i když se nebudou moc snažit, hra se stejně prodá, tak jak potřebují, tak proč se snažit více. S tím lze celkem souhlasit, ovšem Bonnell dodává, že takovýto typ smlouvy (vynucující si kvalitu hry) nikdy nepodepíše, teď je otázka komu to bude vadit... Zdroj: Homelan

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama