Zpět na článek

Diskuze: Death Stranding přijde s dynamickou mlhou

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono to je o trochu něčem jiném než o dynamické mlze ve smyslu "mlha, která se může měnit za chodu". Ostatně už ve dřevních dobách fixed function pipeline (= před příchodem vertex a pixel shaderů) byla mlha definovaná několika jednoduchými čísly, která pochopitelně šla měnit každý frame dle libosti. Po příchodů shaderů šla dělat už (téměř) libovolná kouzla. Jestli to vývojáři dosud nevyužívali, to nevím, ale pouhá možnost měnit parametry mlhy za chodu hry tu je už hodně dlouho, takže v tomto opravdu autoři Decimy inovaci nepřinesli...
Jejich systém mlhy je inovativní v něčem jiném, čemuž ale tak nějak úplně nerozumím ani já, nejsem odborník na optiku či atmosférické optické efekty :)

Hencen
Hencen
Level 1 Level 1
4. 8. 2017 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to mlha dokonce tak hustá, že jsme přes ni zatím neviděli moc dalších informací, natožpak gameplay.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
5. 8. 2017 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On je na tu mlhu takovy docela ujety, Skulls troops v MGS se taky objevuji jenom s mlhou

Reklama
Reklama