Dead Rising 3 na PC nepojede v 60FPS
Zábavná Xbox One exkluzivní zombie akce má namířeno na PC, kde se jí mohlo dočkat znatelné péče po stránce výkonu. Bohužel, verze pro stolní počítače pojede stejně jako její Xboxový originál v 30 snímcích za vteřinu, a to zřejmě z toho nejhoršího důvodu - z lenosti.
Jeden z vývojářů hry po přezdívkou quantumnerd se na diskuzním fóru NeoGAF rozpovídal nad přístupem managerů k PC verzi a problémům enginu, jenž hru pohání: "Hlavní problém našeho enginu je to, že jsme si ho postavili sami a kvůli tomu, že vytváříme pouze jednu herní sérii, nemáme přebytek zdrojů. Navíc se DR3 vytvářelo na přelomu generací. Všechny tyto faktory znamenají, že své hry můžeme vydat víceméně v jaké podobě chceme, ale vzniká tím určité technické omezení. Jako třeba s 60FPS, se kterými se dopředu nepočítalo a engine je příliš složitý na to, aby se dal změnit - musely by se od základu přepsat velké části kódu a pak by se to muselo pořádně otestovat. A hádám, že nadřízení nevidí PC verzi jako dostatečně vysokou prioritu, aby nařídili práci navíc. Sám bych to opravdil, ale vyděsím se, kdykoliv se podívám hlouběji do kódu."
I přesto bude prý PC verze Capcomem považována za definitivní verzi hry a neměly by jí soužit problémy s poklesem FPS, jako se to občas dělo na Xbox One. Možnost odemknout vyšší framerate budou mít hráči na počítači pouze na vlastní nebezpečí, ale alespoň bez nutnosti modování.
Doporučené hardwarové požadavky jsou:
- Windows 7 64bit,
- CPU: Intel Corei5-4570 @ 3.20Ghz,
- 8 GB RAM,
- GPU: Nvidia GeForce GTX 670 2GB/ATI Radeon 7970 2GB,
- DirectX 11,
- 30 GB volného místa a připojení k internetu