Dead Island 2 zklame celou řadu hráčů. Nenabídne totiž klasický strom dovedností
Hororový survival z prosluněného letoviska jménem Dead Island 2 dorazí již za tři měsíce. O tom, zdali půjde o povedené pokračování, nastokrát odložené, rozhodnou až hráči. Vývojáři z Dambuster Studios se jim však nemusí trefit do chuti svým pojetím RPG systému ve hře.
- Dead Island 2 láká na vlastní systém dovedností
- Namísto stromu využije systém kartiček
- Podle vývojářů je to zábavnější, o tom však rozhodnou hráči
V Dead Island 2 podle všeho bude zcela absentovat klasický strom dovedností, který známe z desítek nejen RPG her. Pro portál Game Informer to potvrdili vrchní vývojáři ze studia Dambuster s tím, že ve hře bude obsažený systém dovednostních kartiček, který je prý ještě lepší.
„Půjde o sbírku slotů, které reprezentují nejrůznější schopnosti, přičemž karty můžete za chodu vyměňovat podle situace a jak i kdy chcete,“ sdělil médiím James Worral, kreativní ředitel v Dambuster.
Jakkoliv zábavně to zní, nepůjde o klasický systém postupného vylepšování, nýbrž o nahodilé nastavování vašeho vybavení dle toho, jaké kartičky právě najdete. Jestli to uspokojí hráče, to ukáže až čas.
Vývojáři rovněž otevřeli téma hratelnosti a lákají na perfektní vykreslení zombie těl: „Podobně jako v nedávných remacích Resident Evilu jsou zombie naprosto nechutně detailní, když do nich sekáte nebo střílíte. Je to nechutné a špinavé, takový ten pocit, že po hraní si potřebujete dát sprchu.“