David Hayter: Snake z Metal Gear Solid je pro mě životní role
David Hayter, původní dabér legendárního Snakea z Metal Gear Solid, označil roli za nejdůležitější ve svém životě.
- Hayter označil Snakea za nejsilnější a nejkomplexnější postavu, kterou kdy daboval
- Pokud by Konami připravilo nový díl či remake, dabér by byl připraven se vrátit
- Fanoušci se nyní dočkali nejen nové verze hry, ale i návratu skrytého módu Guy Savage
David Hayter, původní dabér legendárního Snakea z Metal Gear Solid, označil tuto postavu za „definitivní roli svého života“. Pokud by ho Konami znovu oslovilo, neváhal by si roli zopakovat. „Kdykoliv mě požádají, abych byl Snake, jsem v tom. Je to pro mě definitivní role. Je tak komplexní, hluboká a má mnoho různých vrstev – stejně jako Big Boss. Takže kdykoliv se ta možnost objeví, jdu do toho,“ uvedl.
Dabér měl i radost z toho, že díky kolekci Master Collection objevují sérii noví, často velmi mladí hráči: „Spousta lidí mi dnes říká, že objevili Metal Gear teprve minulý rok díky Master Collection. Je skvělé vidět, jak si hru nacházejí osmnáctiletí i mladší hráči. Skvělá hra by měla být jako film nebo album – měla by žít dál. A protože se mění konzole i technologie, spousta skvělých her zmizí. Jsem proto vděčný, že za tím Konami stojí takovým způsobem.“
Hayter, který byl ve hře The Phantom Pain nahrazen Kieferem Sutherlandem, přiznal, že by své repliky rád nahrál znovu: „Dnes jsem lepší herec než tehdy a rád bych do toho vložil zkušenosti. Ale kdyby dialogy zněly příliš odlišně, mohlo by to hráče vyrušit.“ Snake Eater podle něj zůstává vrcholem celé série, a proto není překvapený, že právě tento díl dostal remake. Ten navíc vrací i skrytý Guy Savage mód, který Konami vytvořilo ve spolupráci se studiem PlatinumGames (Bayonetta, Astral Chain).