Cyberpunk bude kratší než Zaklínač 3
Na redditu se objevil příspěvek od uživatele Shavod, který se zúčastnil každoroční komunitní akce od CD Projektu. Na té se kromě spousty jídla a pití ale objevilo i několik nových informací. Pravost příspěvku dokazuje i reakce jednoho z vývojářů na příspěvek, kde poděkoval za účast na této akci.
Co tedy CD Projekt prozradil? Cyberpunk 2077 má být co se hlavní příběhové linky týče kratší než třetí Zaklínač. Uživatel Shavod ale druhým dechem dodává, že Cyberpunk 2077 nabídne opravdu spoustu vedlejších úkolů, které se navíc mohou proplétat. Zatímco vývojáři přirovnali úkoly v Zaklínači 3 k větvi, na které občas vyroste další malá větvička, u Cyberpunku by těchto větviček mělo být spoustu, a z každé větvičky navíc budou růst další, a mohou se i navzájem proplétat. Vedlejší úkoly tedy budou ovlivňovat další úkoly a někdy i hlavní příběhovou linii.
Dále vývojáři plánují například vytvořit takovou fyziku aut, která sice nebude jako v simulátorech, měla by ale být reálnější než například v GTA. Nebudeme si moct kupovat další apartmány, náš stávající se ale bude různě měnit podle cesty, kterou jsme si na počátku zvolili. Cyklus dne a noci bude mít taktéž dopad na hru. Některá místa nebudou například tolik střežená, stráže mohou spát apod. Počasí nebude mít přímý dopad na gameplay, NPC ale na změnu mohou reagovat například deštníkem nebo hledáním úkrytu. Policie prý nereaguje na malé porušení zákonu, tedy například na to, že na ulici někoho zbijete, jelikož pro ně je to denní chléb. Pokud ale zákon porušíte hodně, zajisté se do vás pustí. Tým prý vytvořil opravdu spoustu modelů NPC, aby se postavy neustále neopakovaly. Design Night City je prý inspirován jak Cyberpunkem 2020, tak reálným Los Angeles a San Franciscem. Pokud máte zájem si celý příspěvek přečíst, je dostupný na redditu.