Zpět na článek

Diskuze: Crytek ví, co stojí za downgradem grafiky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 03:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně to jsem si vždycky myslel, že ty trailery a "zaručeně" ingame screenshoty a videa dělaj dýl než samotnej zbytek hry. :-)
Zrovna série Crysis je krásnej příklad toho jak dobrou hru může zabít nárůst popularity a multiplatformovost tý hry. Jednička skvělá, špičková grafika, hratelnost i ovládání. Dvojka a trojka braky se stupidnim ovládánim a zoomovacim fovem, což je typickej znak portů z konzolí, ani se nenamáhaj ten fov v tý PC verzi zvýšit aby to aspoň trochu zamaskovali že je to port. Crysis 2 a 3 byly podle mě určitě porty.

Pak je tady id kde udělaj prostě Dooma se skvělou grafikou a ještě to jede všem s pěknym FPS a prostě se s tim neserou. :-D Tady je vidět kdo tady má opravdový zkušenosti s vývojem her a kdo je furt ještě amatér. Dokonce si v Doomovi dali i záležet na takový věci jako je input lag, v tak frenetický akci by to skalní PCčkáři neodpustili kdyby byla opožděná myš. Ta hra je po všech stránkách technicky dokonalá.

Solitarie@email.cz
Solitarie@email.cz
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bože to je dmnt, tak proto Crysis 2 a 3 nestál za moc...
A takto je to všude na vedoucích pozicích samej dmnt a praš huba bez skutečných znalostí a drivem po řádném uměleckém kousku. Ať žije buzyness !

Bran_Faolan
Bran_Faolan
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenden z nejdůležitějších důvodů downgreadu grafického rozhraní her, jsou sami uživatelé! bohužel -_-
jsou tu milioný hráčů, co mají statisíce sestav, a by se vyhovělo svšem, což znamená i těm, co mají dementně krpatý kompy sotva rozjedující super mária z 90 let, a aby se zabránilo jejich zbytečnýmu kňučení, tak se vývojáři mnohdy musí uchýlit k těmto krokům a hra ve výsledku vypadá zcela jinak než bylo plánováno nebo ukázáno na veletrhu... takže jeden velkej problém jsou sami spotřebytelé!

HusarMarek@email.cz
HusarMarek@email.cz
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bože........něco tvrdí a pak si sere do huby :D :D :D Se nedivím že Crytek krachuje ...........

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

horší grafika mi vůbec nevadí, ale důležité je alespoň ať se to dobře plynule hýbá, především fpska tohoto typu

Merengues9
Merengues9
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak u nováčkovského studia bych klidně i věřil, že nemají tolik zkušeností a následně musí hru optimalizovat a tudíž i snížit i grafiku. Nicméně u studiím které už mají něco za sebou tohle nevěřím.

Blacksite
Blacksite
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takze proste, zasahneme vase nejniternejsi nitro, cekajici na epic grafiku + herni zazitek a pak ho zasahneme podruhy naprostym opakem, protoze proste muzeme, jelikoz jste jen blbe ovce :D

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
24. 5. 2016 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za odkladem grafiky podle mne stojí hlavně to, že DEMA na E3 nemají všechny funkce. Pustí-li vám někdo na E3 Watchdogs, s třetinou města a třetinou populace, než má výsledná hra je jasné, že se může zatlačit na grafiku. Když pak ve výsledné verzi má být o 40 lidí na obrazovce víc a všichni mají svoji AI a to má zvládat PS3 a X360, nastává downgrade. Zkrátka s tím jak se do hry přidávají další a další funkce klesá grafická kvalita, jelikož je na konzolích určitý strop, kam až se dá jít. Týká se hlavně open-worldů.

salvator2.0@seznam.cz
salvator2.0@seznam.cz
Level 1 Level 1
23. 5. 2016 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Crytek: Hra není přehlídkou grafiky.

No aspoň ví, že vyrábí jenom tech-dema.

Reklama
Reklama