Crackdown 3 potřebuje rychlejší internet
Autor Crackdownu Dave Jones se trochu překvapivě v rozhovoru pro IGN svěřil, že destrukcí nabitá open world akce vyjde přibližně za rok. Všeobecně se přitom mělo za to, že na vydání si budeme muset počkat o poznání déle. To ale není jediná zajímavá novinka v souvislosti s touto hrou.
Nejvíce se pochopitelně mluví o stoprocentně zničitelném prostředí, které má být hlavní devizou třetího Crackdownu. Až během Gamescomu vyšlo najevo, že tato možnost se týká jen online hry, jelikož vyžaduje výpočetní výkon cloudu, v čemž má být titul právě tak unikátní jako inovativní. Offline mód naproti tomu nabídne jen omezenou míru destrukce.
S využitím cloudu má prý novinka přeměnit Xbox One takříkajíc v nejvýkonnější konzoli všech dob. Celé město je rozděleno do několika oblastí, z nichž každou obsluhuje jiný server. Jakmile se pustíte do díla zkázy, hra začne odesílat data pro fyzikální výpočty na server, odkud výsledky putují zpátky do Xboxu. Jak to vypadá v praxi, se můžete přesvědčit sami. Technické stránce věci sice nerozumíme, ale výsledek se nám hodně líbí.
Pokud si kladete otázku, jestli na to má nějaký vliv rychlost vašeho připojení k internetu, hádáte samozřejmě správně. Crackdown 3 vyžaduje až čtyřikrát rychlejší spojení než obvyklá hra pro multiplayer - v tuto chvíli jsou to 2 až 4 megabity. Obvykle prý stačí normálním hrám pro online jen jeden.