Cory Barlog vysvětluje, proč bude mít druhá éra God of War jen dva díly
Po odhalení a nedávném představení prvních gameplay záběrů z připravovaného pokračování reimaginované série God of War autoři hráče informovali o tom, že nemají zaděláno na trilogii a severský příběh se s titulem Ragnarok definitivně uzavře. Důvody k tomuto rozhodnutí později v podcastu Kaptain Kuba uvedl sám duchovní otec série Cory Barlog.
- God of War: Ragnarok uzavře příběh, protože se hry vyvíjí moc dlouho
- Cory Barlog si myslí, že 15 let je na vyprávění jednoho příběhu příliš
„Myslím si že je klíčové, že vývoj první hry zabral pět let. U druhé hry si tím samozřejmě zatím nejsme jistí, ale tak nějak odhaduji, že vývoj potrvá stejně dlouho. Kdybych si k tomu představil třetí díl, opět se stejně dlouhým vývojem, mluvili bychom o období zhruba patnácti let na vyprávění jednoho příběhu, a to mi přijde jako strašně natažené. Kdybychom chtěli něco takového odvyprávět za tak dlouho… prostě mi to připadá moc rozvleklé,“ vysvětlil.
Také připomněl, že jádrem příběhu není mýtické putování, ale samotný vztah Krata a Atrea. V této souvislosti Barlog zmiňuje inspiraci ságou Pán prstenů. Vzpomíná na doby, kdy si koupil kompletní kolekci všech filmů a mohl si je pustit hezky jeden po druhém. Z obou dílů God of War má mít hráč podobný pocit, a dostat možnost prožít příběh Krata a Atrea v podstatě v kuse. „Chtěl bych, aby něco takového bylo možné dřív, než moje děti půjdou na vysokou,“ dodává další důvod proč nakonec neklapne trilogie.
Poslední akt příběhu obou hrdinů dorazí někdy během příštího roku na PlayStation 4 a PlayStation 5.