contents-under-pressure-miri-krome-ps2-i-na-pc-a-xbox
Novinka Contents Under Pressure míří kromě PS2 i na PC a Xbox

Contents Under Pressure míří kromě PS2 i na PC a Xbox

sleepless.

sleepless.

Reklama

Z aktuální finanční zprávy společnosti ATARI vyplynulo, že se původně PS2 exkluzivní titul Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure objeví nakonec i na PC a Xboxu, možná však s mírným zpožděním.Zatímco PS2 verze Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure se totiž na trhu na objeví (tedy měla by se objevit) již na podzim tohoto roku, tak verze pro PC a Xbox jsou prozatím vedeny v kolonce fiskální rok 2006. Ten v případě ATARI trvá od 1. dubna 2005 do 31. března 2006. S ohledem a tyto informace se tedy nabízí několik variant. Buď hra vyjde letos na podzim na všech třech platformách zároveň, nebo na podzim vyjde PS2 verze a další dvě až v roce 2006, nebo vyjdou všechny tři verze hry společně až v roce 2006. Poslední jmenovaný scénář je však velmi nepravděpodobným Společnosti ATARI by si totiž jen ztěží nechala ujít možnost vydat hru ještě před vánoci, které představují zdaleka největší zdroj příjmů.Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure je projekt společnosti ATARI, tvůrčího týmu The Collective a uměleckého designéra Marka Ecka. Jde o mix hned několika žánrů, přičemž dominantní jsou third-person akční elementy.Dramatický příběh hráče uvádí do role obyčejného sprejera jménem Trane, který se prostřednictvím svých grafity snaží obyvatelstvu nesvobodného města New Radius sdělit svoji vizi svobodného života. Stane se proto nežádoucí osobou a bude se muset ukrývat. Jeho sprejerská činnost však postupem času vzbudí zájem a to co začalo několika nápisy na zdech a vozech metra se brzy stane revolučním hnutím.Hráči se kromě záškodnické sprejerské činnosti mohou těšit na akční souboje se spoustou obranných i útočných úderů, arkádové skákání, plížení, ručkování a další akrobatickou činnost ala Tomb Raider a chybět nebudou renderované i in-game scény sloužící k vyprávění údajně nelineárního příběhu, jehož vývoj tvůrci chtějí do značné míry nechat na hráči a jeho rozhodnutích.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama