Co si marketingový boss ATARI myslí o DRIV3R
Stará pravda o tom, že čas zhojí všechny rány, se dá dost dobře použít i v tom smyslu, že pravda vždycky časem vyplave na povrch. V tomto případě je tou pravdou myšlen skutečný pohled jednoho z vysokých představitelů společnosti ATARI na třetí díl v sérii DRIV3R. Oním představitelem je boss marketingového oddělení ATARI Nique Fajors, který na pravidelné tiskovce výše uvedené společnosti v LA uvedl, že byl DRIV3R nedopečený produkt, který byl předčasně vydán jenom kvůli tržbám. Tento postoj sám o sobě není ani trošku šokující, nebo překvapivý. Sdílí jej ostatně půlka planety. Je zkrátka jen docela zajímavé, poznat rozdíl mezi skutečností a tím co se obvykle vydavatel snaží presentovat jako skutečnost. Ve své době by společnost ATARI mizerné kvality DRIV3R nepřiznala ani pod pohrůžkou smrti. Stačilo jen pár let, během nichž došlo k vydání o trošku lepšího titulu Driver: Parallel Lines a k prodeji Driver licence Ubisoftu a pravda sama vyplavala na povrch. Těžko říci, jestli si Fajors potřeboval ulevit, nebo šlo jenom o jedovatou poznámku směrem k Ubisoftu. Každopádně ATARI se ještě pořád nachází v docela těžké finanční situaci, kvůli níž se do budoucna rozhodla hledět na kvalitu svých her. Jinak řečeno, ATARI hodlá skoncovat s průměrnými a podprůměrnými tituly, což platí i o nedostatečně zapálených vývojářích bez snahy vytvořit něco skutečně kvalitního. Plán je to pravda ušlechtilý, ale podle nás tak trošku nerealizovatelný. Kvalita bohužel při aktuální situaci v herním průmyslu nemusí zajistit automatický komerční úspěch.