co-muze-zpusobit-uspech-dead-rising
Novinka Co může způsobit úspěch Dead Rising

Co může způsobit úspěch Dead Rising

sleepless.

sleepless.

2
Reklama

Může nečekaný úspěch jedné hry vyvolat přehodnocení firemní strategie společnosti Capcom, týkající se multiplatformového přístupu k vývoji a vydávání her? Podle analytiků z japonské firmy NikkoCitiGroup rozhodně ano. Hrou, která by měla přimět vedení Capcomu k zamyšlení, je zombie akce Dead Rising, která v USA vyšla 8. srpna a během prvního týdne jí bylo do obchodů rozesláno 320 tisíc kousků, což je více než se očekávalo. Podle NikkoCitiGroup by tak mohla spol. Capcom do března 2007 (konec aktuálního fiskálního roku) expedovat do obchodů až 800 000 kusů Dead Rising. Počet expedovaných kusů samozřejmě neříká nic o prodejnosti hry, ale dá se předpokládat, že se Capcom řídí poptávkou a zbytečně trh svým prvním velkým Xbox 360 titulem nezaplavuje. Za nečekaným počátečním úspěchem Dead Rising prý stojí hlavně vydání demoverze na Xbox Live Markeptlace ještě před uvedením hry na trh, čehož se bude Capcom zcela jistě i do budoucna (Lost Planet: Extreme Condition). Zájem o demo Dead Rising ze strany uživatelů Xbox Live byl totiž skutečně velký. Demo si stáhlo přes 300 tisíc uživatelů XBL. Velký zájem majitelů Xboxu 360 v US o Dead Rising by prý mohl spol. Capcom přimět i k tomu, aby ohlášené PS3 exkluzivní tituly Devil May Cry 4 a Monster Hunter nakonec vydala i na Xboxu 360. To by znamenalo, že by 50 – 60 procent vývoje probíhalo na PC a k optimalizaci pro Xbox 360 i PS3 by pak docházelo až ve finální fázi vývoje. To je však za prvé hudba budoucnosti a za druhé jde pouze o domněnky analytiků. Není pochyb o tom, že si společnost Capcom před jakýmkoli rozhodováním počká přinejmenším na to, jak si Dead Rising povede v Evropě.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama