Zpět na článek

Diskuze: Close to the Sun

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
12. 11. 2019 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Je ale velký rozdíl mezi zápletkou a žánrem. To, že máš originální zápletku neznamená, že někam posouváš žánr, respektive, že s ním děláš něco nového.

A opravdu není nutné, aby každá hra přinášela něco nového do svého žánru. Originalita sama o sobě není nutně dobrá ani špatná.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
12. 11. 2019 04:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Legoldos: Protože hrát pořád totéž jen v jiných kulisách a s jinými postavami není zábavné.
Přepsat například Romea a Julii do sci-fi prostředí nemusí být špatný nápad, ale když tam nepřidáš zajímavou vedlejší zápletku, zvrat nebo něco takového, tak to z autorského pohledu nemá velkou cenu. Z hlediska čtenáře nebo diváka je to pak nuda, protože si rozuzlení snadno domyslí dlouho před koncem.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
12. 11. 2019 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Já to vidím tak, že pokud uděláš originální hru, tak super, pokud ne, tak taky super, ale hlavní je aby byla dobrá. tohle vyčítání originality pak vede akorát k tomu, aby se každý hnal za originalitou za každou cenu a to je nesmysl.

Samozřejmě pokud studio sází jednu hru jako druhou, tak to taky není úplně dobře.

Legoldos
Legoldos
Level 29 Level 29
11. 11. 2019 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

může mi někdo nějak srozumitelně vysvětlit proč je důležité aby hra žánr někam posouvala?

to je přece naprosto irelevantní, důležié je jak se hraje a ne přece co dělá nebo nedělá nového

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
12. 11. 2019 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vůbec nechci hodnotit kvality v recenzi uvedených her, sám jsem velký příznivce menších "indie" projektů, ale nemohu se zbavit dojmu, že poslední AAA herní horror byl asi Evil Within (a Evil Within 2), RE7 a před tím ještě Silent Hill Downpour. Ať už byla kvalita těch her jakákoliv. Velcí vydavatelé se do hororových her moc nehrnou. Konami zapíchlo vývoj Silent Hills, což taky o mnohém svědčí.
Aspoň že ten Capcom se ještě snaží.
Příznivce žánru se asi bude muset na pár let spokojit s produkcí menších studií a vydavatelů.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
12. 11. 2019 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Neříkám, že musí jít jen o zápletku, může jít i o formu, v herní branži o gameplay, stylizaci... Originalita je jako koření. Také není dobré ani špatné ani není pro přežití nezbytně nutné. Důležité je umět ho použít. A jídlo úplně bez koření může být sice zdravé a výživné, ale chutné většinou moc není.

Legoldos
Legoldos
Level 29 Level 29
13. 11. 2019 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: mluvíš o příběhu ja mluvím o žanru

Reklama
Reklama