Jsou tam tři obtížnosti, napsané bílým textem, pak myslím byla jakoby řádek mezera a dvě obtížnosti napsané červeně Nightmare a Ultra-nightmare. Nightmare si můžeš zvolit hned při prvním hraní, Ultra-nightmare se ti odemkne až to projdeš na Nightmare, ale obě dvě tyhle obtížnosti jsou naprosto totožné, jen na ultra-nightmare máš na celou hru jeden život, každá smrt tě hodí zpět úplně Na začátek. V mých očích tohle není větší obtížnost, jen takový challenge mód, pokud máš dostatek času tu hru grindovat stále dokola.
Vojto, díky moc za všechnu tvoji práci na Hrej. Přeju hodně úspěchů na novém působišti a doufám v to, že tě stále tady hodně uvidíme, uslyšíme a samozřejmě počteme. PS: tvoje solo piráti jsou nejlepší.
Herní doba na Nightmare včetně hledání secretů a dělání challengí jsem měl něco k 18 hodinám, což není špatný. Na nejtěžší obtížnost ta hra dokáže pozlobit a nedá se to dát jen tak s jednou rukou v zadku, ale čekal bych ještě větší výzvu. Ale na dnešní dobu je to ještě slušná obtížnost, bych řekl. Jinak příběh tam na takovýhle fpsko je celkem vyrázný a dostačující, mě zajímal. Je tam i spousta, víc než bych čekal, takových polo cutscene a rozhovorů přes vysílačku. Zbraňe a gunplay jsou super, moderní prvky typu modifikací a vylepšování jsou tak akorát a sedí k dnešnímu pojetí fpsek. Za mě nejlepší fpsko a za poslední roky a super převedení starý klasiky do současnosti. Mulťák jsrm už z bety věděl, že mě bude sakra bavit. Je stejný jako v betě, samozřejmě s daleko více obsahem.
Zdravím do redakce, sleduju a čtu Hrej denně už spoustu let. Až teď poprvý píšu do hPodu, ani nemám dotaz. Jenom Vám chci konečně veřejně a pořádně poděkovat za Vaši práci za celou tu dobu, co Hrej navštěvuji. Poslední kapka a to co mě nakoplo napsat tenhle vzkaz, byla Vaše neskutečná práce za poslední týdny, která vyvrcholila třemi perfektními rozhovory přímo s vývojáři, myslím tím oba vidcasty a Vojtovo rozhovor s Colossal Order. Z mého pohledu je to naprosto profesionální novinářská práce a ukázka toho o jaký originální a původní obsah se na Hrej snažíte a daří se Vám to. Dekuju Všem, co na Hrej nějakým způsobem pracují.
Mně teda přijde jako maximální herní debilizace moderní fpska. Totálně naskriptovaný tunel, který na jakoukoli obtížnost projdeš za pár hodin a všichni enemy tam na tebe akorát čekají jen jako terče a na střelnici.
až teď jsem se dostal k tomuhle vašemu lets play videu..zíral jsem s otevřenou pusou a skoro celou stopáž měl husí kůži, tohle nemívám často, možná nikdy, nejsem na to ve většině případů nějak citlivý..bylo by super, kdyby jste mohli dohrát živě celou hru..ve vašem podání, jak o tom přemýšlíte tomu dává ještě další rozměr..a hlavně kvůli tomu, jak jsem napsal na začátku, nevím, jestli jsem schopný to sám odehrát