cinske-nepokoje-na-obzoru
Novinka Čínské nepokoje na obzoru?

Čínské nepokoje na obzoru?

sleepless.

sleepless.

26. 8. 2003 05:39
Reklama

Čím jsou online hry starší, tím větší problémy s nimi uživatelé a výrobci mají. Na stránkách Levelu se snažíme poukázat na trend právních i interních tahanic, který přímo vyplývá ze snahy podkopat funkčnost herních světů, obejít programové bloky a propojit realitu a virtualitu - jako třeba rýžováním reálných peněz z prodeje virtuálního zboží. Nejnovější pokus, jak situaci zašmodrchat, pochází z Číny. Vstup do nedávna od internetu odřízlého státu s miliardou a čtvrt obyvatel (přibližný údaj) znamená pro asijské online velmoci slušnou konkurenci, zvlášť jestli se splní prognózy o bombastickém vstupu čínské ekonomiky na světový trh v příštích letech. Co se konkrétně stalo? Jak se zdá, hra Redmoon Online od J.C. Entertainment nepřišla na trh v naprostém pořádku. Jednomu hráči díky programové chybě zmizely všechny předměty z inventoráře. Dotyčný vzal chybu osobně a obratem J.C. Entertainment zažaloval za ztrátu virtuálního majetku a za psychickou újmu, kterou díky nečekanému zchudnutí utrpěl. Vývojáři výtku nejprve odmítli a tím jen podnítili další útok z uživatelovy strany - ten již šel oficiální cestou. Firma, pakliže spor prohraje, bude muset zaplatit do posledního centu požadovanou částku - 250 amerických dolarů (přibližně 7000,- Kč). Čína, říkáte? Země velkých paradoxů. Představte si, že by evropští a američtí hráči žalovali Verant nebo Funcom za každou programovou chybky ve Star Wars Galaxies nebo v Anarchy Online - online trh by to dozajista položilo.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama