Chystá se další akce z druhé světové války
Akce Battalion 1944 není jedinou FPS z druhé světové války, která v posledních dnech zamířila na Kickstarter ve snaze vybrat od fanoušků peníze na vývoj. Zatímco zmíněný titul od Bulkhead Interactive už má splněno, hra Days of War si své backery teprve hledá.
Days of War je kompetitivní střílečka zasazená do kulis druhé světové války, která by měla vyjít ještě letos na PC, PS4 a Xboxu One. Na svědomí ji má studio Driven Arts a na Kickstarteru by od fanoušků autoři rádi vybrali celkem 100 tisíc dolarů. V tuto chvíli podpořilo projekt prvních 500 a na hru už se vybralo přes 28 tisíc dolarů. Do konce kampaně přitom zbývá ještě pětadvacet dní, takže tímto tempem si nemusí o financování dělat autoři starost a spíš mohou pomýšlet na případná vylepšení.
Studio slibuje, že se hráči mohou těšit na resuscitaci klasické akce z druhé světové války, ovšem s pomocí Unreal Enginu 4. Odvolávají se přitom především na střílečky z let 2000 až 2010 a zcela očividně se vidí v titulech, jako jsou původní Call of Duty, první díly Medal of Honor nebo multiplayerové akci Wolfenstein: Enemy Territory. Zapomenout podle nich máme na všechny moderní vymoženosti - kill-streaky ani drony ovládané iPadem tu nenajdete.
Osvědčené mechanismy ale nemají znamenat retro grafiku. Ta má být naopak velmi moderní. Autoři se snaží vyvážit i hratelnost tak, aby akce působila dostatečně autenticky, ale současně se příjemně ovládala. Co se pravidel týče, vsadili autoři na tradici v podobě různých tříd vojáků. Celkem jich bude šest (Rifleman, Assault, Support, Machine Gunner, Sniper, Rocket) a z hlediska jejich využití půjde o osvědčenou klasiku, kdy každá třída má své přednosti i nedostatky, které je třeba vyvážit patřičnou souhrou. Vývojáři slibují i bohaté možnosti modování.
Jejich plán vydávání jednotlivých verzí je hodně ambiciózní a nebude lehké se jej držet. Uvidíme. Ostatně, přesvědčte se sami v galerii, kde je i grafika s jízdním řádem jednotlivých alfa a beta verzí. Na druhou stranu se studio pyšní tím, že v jeho řadách pracují programátoři a výtvarníci, kteří mají zkušenosti se sériemi Dead Island, Batman Arkham nebo Zaklínač, takže snad ví, co dělají. Hra je koneckonců ve vývoji už dva roky.
Špatná zpráva na závěr, kterou jste ale už určitě z předchozích řádků vytušili. S kampaní pro jednoho hráče vývojáři nepočítají a ani o ní očividně nepřemýšlí.