Zpět na článek

Diskuze: Chcete spoiler triko, nebo ho máme změnit?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
10. 3. 2016 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Dali do toho hodně práce a úsilí, ale pořád to taky chtějí prodat. A není ukázka té vstřícnosti právě ta ochota změnit tričko?

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Jenže u něčeho, co chtějí prodávat, je většinový názor docela důležitý. Já nemám na to triko úplně vyhraněný názor, ale tohle je prostě fakt.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: RE je v pohodě, každému na první pohled musí být jasné, že Wesker je záporák. Abych citoval Honest Trailer "He wears sunglasses, indoors, at night." :D

prso
prso
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: Skoro to vypadá, že se ten nahromaděnej vztek projevil v tvym příspěvku. Zkus se zamyslet, proč se k tomuhle kroku rozhodli. Už jen to, že ten návrh takhle předem zveřejnili a Jirka trpělivě reagoval na výlevy v diskuzích, ukazujou, že, jak píšeš, na ostatní neserou a chtěj se dobrat nějakýmu smysluplnýmu konsensu. Proto si i přidělalli práci s touhle anketou. Fakt by to občas chtělo krotit emoce a přemejšlet.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Možná to bude tím, že to přepsal ;)
@oktopus: To dává smysl. Nikdy jsem to nehrál.

RC-SiX
RC-SiX
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Normálne som sa kvôli tomu musel zaregistrovať. Neviem, či máte zatmenie mozgu, alebo čo, ale toto je nehoráznosť. To snáď musí byť Mowaldov nápad. Ten tiež dokázal v hPode vyspoilovať tri filmy za 5 sekúnd. Ani to vôbec nemuselo súvisieť s témou. Len tak, zo srandy.

Prvá vec: Spoiler je vždy spoiler, či už deň po alebo desať rokov po.

Vy a aj mnohí vaši čitatelia máte skreslené vnímanie, pretože akákoľvek hra výjde, zahráte si ju. Takže aký spoiler vlastne? Veď to už vyšlo pred rokom. Lenže niektorí ľudia majú aj prácu. Majú prácu, kde nie sú platení za hranie. Alebo proste robia aj iné aktivity okrem hrania a tak nehrajú 20-30 hier do roka. Ja som za 2015 hral tri, možno štyri hry. A nie, nebol to Metal Gear Solid, nie, nebol to ani Batman. Ale o mňa vôbec nejde, čert to ber, aj tak nemám toľko času a možno by som sa k týmto hrám vôbec nedostal. Dajte to ale na tričká a vytvoríte chodiace spoilery, ktoré môžu skaziť zážitok stovkám nič netušiacich ľudí. A potom sa nemôžete vyhovárať, že ste v titulku varovali.
To máte naozaj tak málo súdnosti, že vám toto vôbec neprišlo ako problém, keď ste tie trička navrhovali? Majú herní novinári za úlohu ľudom hranie propagovať a sprístupňovať? Alebo majú za úlohu hranie kaziť?
Totálne ma pobúrilo vyjadrenie Jirku Bigasa, že predsa Heavy Rain vyšlo už dávno. Nie, nevyšlo, práve vychádza remaster. A aj keby nie, tak čo to je za drzosť určovať ľudom, či majú právo zahrať si hru bez spoilerov len po vydaní alebo až keď sa sami rozhodnú, že si to chcú zahrať, alebo majú čas si to zahrať. Alebo možno si chcú kúpiť konzolu, kde to exkluzívne vyšlo až po tom, čo výjde nová generácia a stará zlacnie. Prečo by si niekto nemohol zahrať hru 5 rokov po vydaní. Je to naozaj také nepochopiteľné? Vždy som považoval Jirku za seriózneho človeka, ale týmto ma sklamal.

Druhá vec: Dávate zlý príklad príklad a podporujete trollov.

Pozrite sa do diskusie. Niekoľko ľudí tam po vašom vzore začalo vypúšťať aj ďalšie spoilery. A nie len na hry. A prečo by nie? Veď ste im ukázali, že podľa vás je to úplne v poriadku. Že sú na stránke, ktorá nemá problém reprezentovať sa trolovacími tričkami, ktoré kazia ľudom zážitok z hrania. Dnes spoilujete pol roka starú hru, čo bude o mesiac alebo o rok? Budete dávať spoilery rovno do titulku k recenzii?

bůh
bůh
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlasoval jsem pro poslední dvě možnosti. To že tam jsou spoilery mi nevadí. Vadí mi že je to takové neuspořádané a ty spoilery by pro malé písmo vůbec nevynikly. Nikdo by je, pokud by se nedíval zblízka, nepřečetl. Takže za mě, buď jiný námět, nebo 1 triko = 1 spoiler. A nahoře nad spoilerem by mohl být třeba nápis: Pozor, spoiler!

.Mate
.Mate
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě přijde, že ta hysterie spojená s tímto trikem, je kvůli tomu, že mnoho uživatelů spoiler trika nezná. Jejich účel je právě obsáhnout co nejvíce možných spoilerů.

Líbí se mi, že když už jste se rozhodli spoiler triko vytvořit (mě osobně se nápad líbí, ale chápu i ty kterým ne), tak jste se drželi principů tohoto trika. Tedy co nejvíce spoilerů, které jste znázornili velmi kreativně. Návrháře chválím, design spoilerů se mi líbí.

Tričko si určitě koupím (ale já bych si od vás koupil jakékoliv), barevné kombinaci dávám přednost oranžovo-modré. Líbilo by se mi, kdyby spoilery byly více nahuštěné na sebe a pouze v horní části trika (vím, že nahuštění spoilerů je přesný opak toho, co chce většina diktujících, ale mě by se to tak líbilo.)

Také se mi libí, že jste dali na hlasy uživatelů a vyhlásili anketu, i přesto, že jste trika prostě mohli pohřbít. Díky.

goblincz
goblincz
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Design klidně nechte, ale ty spoilery fakt pryč.

Renee
Renee
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně nejsem z designu úplně na větvi, neboť kultovní klasiky jsou z drtivé většiny mimo mě, takže mi to vlastně nic moc neříká. K předchozímu designu jsem řekl že by bylo asi lepší kdyby byl jeden spoiler na triko, na druhou stranu, být jich tam mnohem víc by taky nemuselo uškodit. Byl by to správnej mišmaš a nebylo by na první pohled patrné o co go.
Triko si ale určitě koupím. Pokud bude kvalitní, bude z něj oblíbené "takové to domácí" triko na válení se u her.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak oranžová verze byla dobrá, tu bych bral a klidně bych bral citáty, ale pokavaď by nebyli, tak by se taky nic nestalo

Xaver
Xaver
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč ne, vypadá to dobře. Jak už můj hlas v anketě napověděl, pro mě je přijatelnější růžovo-zelená barva a volil bych spoilery v angličtině. Co ale v ankete vůbec není a co vidím jako největší nedostatek je, že je tam těch spoilerů málo. Hned jak jsem četl titulek vašeho prvního článku o tričkách se mi vyobrazilo tričko, které je úplně celé popsané spoilery. Až když jsem pak viděl návrh, jsem byl zaražený, že je jich tak málo. Jinak OK.

Další a poslední nedostatek bych viděl v kvalitě trička. Všechny tyhle potisková trička jsou ve své podstatě srágory, které se ihned zničí. Je buřt, že to triko bude stát 800 Kč, ale hlavně ať je to kvalitka a ne nějaká napodobenina bavlny s pochybnou gramáží a potisk takové kvality, který po jednom vyprání zmizí nebo ztratí barvy. Zkuste to ještě doladit.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
10. 3. 2016 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Ne. V 1. článku o tričko psali, že je to finální verze a úpravy budou pouze kosmetické. Po nátlaku a odevzdání jsou ochotni celý triko předělat. To není vstřícnost, ale slabost.

A mimochodem. Dělaj si tady všichni prdel nebo co? Jakmile není článek na úvodní stránce, tak se na něj neodpovídá? To je ubohost a relativismus jako prase. Nechápu proč redakce tak naříkala, když už je všechno zase pryč, mladá generace nedokáže udržet pozornost. Jsou to mrtvé informace. :D Lol To je šílený, jak to už nikoho nezajímá z toho důvodu, že to nevidí na 1. stránce. A nechat se ovlivnit touhle dočasností. :D

SUBGAMER
SUBGAMER
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co takhle citáty s recenzí na dané hry a s podobnou stylizací jako spoiler triko.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Do redakce jsem se obul až poté, co si neprosadili svou a přespříliš se jich dotkli negativní komentáře. Sám občas něco načmárám a ukazuju to lidem a vím, jak dokáží být hnusní, ale abych se kvůli tomu rozsypal a ještě to kvůli nim předělal, to je absurdní. Jasně, že se to tričko někomu nebude líbit, tak proč se zabývají někým, kdo to stejně nechce a nevybrali ty, kteří to chtějí. Rovnou ta anketa mohla bejt hned od začátku a pouze ve smyslu, kterou barvu chcete. Možnost nechci ani jedno by nebyla a měli by jasný výčet pro kolik lidí udělat. Hotovo.
Co je špatně na té větě? Z gramatického hlediska nebo něco jiného?
@prso: Máš pravdu, určitě jsem reagoval neadekvátně, protože už jsem taky něco nevydržel, a to to podléhání většinovému názoru, ohledně jak píši výše TomKQTovi. Tady máte výrobek, kolik lidí ho bude chtít? Těm co se nelíbí to vyjde třeba někdy příště u jiné věci.
@Mitsurugi: :D Tak je to jasnačka, ale já když jsem v 8 letech nebo v kolika hrál RE1 a ani nevěděl o co tam jde, tak jsem si ještě takhle nedokázal odvodit, že Wesker je zlej. A pochybuju, že všichni jsou tak staří, aby znali tenhle díl, to je malá šance. Takže ho poznají až s nynějším remasterem. Chtěl jsem tím ale jen ukázat, jak se zase individuálně přizpůsobili pár lidem a eliminovali tenhle náznak ve všech ostatních jen proto, že o nich nikdo nic nenapsal.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 19:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TseruMaru: To je naprosto hloupý a zbytečný příspěvek, nechápu proč má zase někdo potřebu redakci urážet. To se pak vůbec nedá divit, že toho mají plné zuby, protože ať udělají cokoliv, někdo se do nich tvrdě obuje.
Tvá reakce vůbec nedává smysl, co ti proboha vadí na tom, že redakce se rozhodla udělat o triku anketu? Tobě se zřejmě líbilo, tak ti vadí ta představa, že teď se možná zjistí, že většině se nelíbilo a bylo by asi rozumnější vymyslet něco jiného.
Nesnáším lidi, kteří označují někoho s jiným názorem za idiota. A předposlední věta ("V dosavadních výsledcích...") je taky podivná.

prso
prso
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodně záleží na konkrétnim díle, Heavy Rain je podle mě dost na hraně, protože pátrání po vrahovi je velkou součástí hry a ten zážitek z ní to docela zkazí, ale to je jedinej případ (možná ten Batman, nehrál jsem). Pak je druhej typ detektivního vyprávění, např. v seriálu Columbo, pokud si to dobře pamatuju, kde je často vrah dopředu známej, jenže ten příběh má jinak vystavenou strukturu a dynamiku, takže to nevadí. Každopádně Heavy Rain nabízí spoustu okolního dění a bohatou psychologii postav, takže může hráče znalost vraha ochudit, ale rozhodně ne natolik, že by hru nemělo mít smysl hrát.
Dobrý díla bejvaj mnohovrstevnatý, v případě zvolenejch her na tričku tomu tak je (ne všechny jsem teda hrál, ale o všech něco vim), takže znalost spoileru neni podle mě ani v jednom případě natolik zásadní. Já měl třeba totálně spoilnutý nový Star Wars, páč jsem myslel, že na ně nepůjdu, ale nakonec jsem na ně do kina šel a užil jsem si je tolik, že se za to až trochu stydim. Navíc často poslouchám a čtu rozhovory s různejma filmovejma tvůrcema nebo spisovatelema a až mě překvapuje, jak často jim na samotnym konci moc nezáleží nebo ho vymejšleli za běhu, několikrát přepisovali a tak.
Osobně se rád nechám překvapit příběhem, ale dopad spoilerů je podle mě často až hystericky přeceňovanej.

oktopus
oktopus
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Že by Dead Space?

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RC-SiX: Vůbec nevíš o čem píšeš, raději mlč. Co se Burda odloučila od Levelu, tak se s Hrej.cz děje co? Myslím, že Zdeněk za ty roky co web vedl hodně zvedl kvalitu i úroveň.Myslím, že i Jirka si vede velmi dobře. Hold ne všechno může ze své pozice změnit, ale já to vidím optimisticky.

Možná by měli kluci jen přitvrdit na diskuzích a hlavně si to nebrat tolik k srdci. Lidé jsou zbabělci a na internetu budou vždycky všichni ti nejchytřejší...a bude v tomhle hůře. Hodně lidí v článcích hledají něco, co by mohli zkritizovat. V normálním životě nikoho jejich názor nezajímá a tak si zvedají sebevědomí v podobných diskuzí. Takže bych se nebál banovat.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo když jsme u toho. "přítelkyni nelze zachránit" odkud to je? Hádám, že film Sedm to nebude :D

Renee
Renee
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@digestor: Některé hry obsahují příběh. Příběhy sledujeme proto, že nás baví jejich vývoj a zvraty. Výsledek těchto zvratů se dozvíme jako vyvrcholení příběhu. Pokud toto vyvrcholení známe dřív, než se tam sami dopracujeme, příběh ztratí dost ze svého kouzla. Proto některé lidi, schopné příběhy prožívat, nejen sledovat, dokáže nakrknout když jim někdo vyzradí konec nebo klíčový zvrat.

Já osobně jsem taky spoilerům odolný, ale mám pro ostatní v tomhle docela pochopení.

Jsou to sice jenom hry, ale i hry hrajem pro zábavu a když je pilířem zábavy právě příběh, je pochopitelné že někoho naštve když mu někdo něco vykecá.

Čímž ovšem nebrojím proti nápadu s trikem, některé značky jsou prostě už součástí "common knowledge" a tak nikoho nemůže rozhodit že princezna je v jiném hradě nebo že Vader je Lukův otec. Citlivý výběr značek k vyspoilování je docela kumšt, bohužel u aktuálnějších titulů může dojít ke kontroverzi. :)

Xaver
Xaver
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@case.a: Nevím kde nakupuješ ty, ale za hadry si rád platím. Jako socka nechodím. Tím bychom tmohli náš dialog ukončit. Hola

Blábol
Blábol
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tričko si koupím a z 90% souhlasím s @Renee:

Piraten
Piraten
Level 1 Level 1
9. 3. 2016 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tričko som iba preletil očami, dizajn vyzerá celkom dobre. Ale dávať tam spojlery bol s prepáčením debilný nápad a neviem, čomu by malo prospieť to, že budú v angličtine. Keby idem niekde autobusom a týpek vedľa mňa bude mať na tričku nejaké spojlery z Batmana, tak by som sa teda poriadne nasral.

TseruMaru@gmail.com
TseruMaru@gmail.com
Level 1 Level 1
11. 3. 2016 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valvetro: Nerozumíme si. Stejně odpovídáš jen na aktuální zprávu, což potvrzuje můj relativizmus a tím kompletně ignorujete vývoj situace. Takže tě zpražím jedním absurdním českým příslovím: "Kdyby ti řekli, ať skočíš z okna, tak taky skočíš?" Převeď si to na redakci.
Já hlavně doufám, že mě pochopí redakce, lidem v diskuzi nemám zapotřebí něco vysvětlovat, na těch mi z větší části absolutně nezáleží.

Reklama
Reklama