Capcomu klesly tržby v mainstreamu
Capcomu se letos v mainstreamu finančně nedařilo, alespoň v první polovině fiskálního roku 2011, z níž nyní zveřejnil oficiální data. Firmě klesly jak celkové příjmy, tak i zisk.
Capcom měl za první půlrok končící třicátým zářím příjem z mainstreamových her 386 milionů dolarů, což je o osmadvacet procent méně, než utržil za stejnou dobu v loňském fiskálním roce. Zisk pak činí dvanáct milionů dolarů, což je téměř o polovinu méně než minule. Firma to vysvětluje tím, že neměla v prodeji tak velké hity, jakými loni byli například Super Street Fighter IV či Dead Rising 2.
Naopak výrazný úspěch v Capcomu zaznamenala nová sekce vývoje mobilních her, kterou aktuálně reprezentuje například Šmoulí vesnice. Mobilní byznys Capcomu v podstatě nahradil mainstream, neboť mobilní hry samy o sobě vydělaly taktéž dvanáct milionů dolarů.
Dařilo se i arkádám, na nich Capcom vydělal téměř šestnáct milionů dolarů oproti minulým šesti.